xrs Napisano 8 Sierpień 2011 Share Napisano 8 Sierpień 2011 Cześć Mam pewien problem, bo muszę wymodelować pewne otoczenie (budynki, ulicę, ludzi) do jakiejś tam animacji i nie wiem wg jakiej skali się mam trzymać.. dodam, że modeluję w maya i mogę oczywiście ustawić jednostki w metrach.. ale czy nie będzie jakiś problemów z późniejszym oświetleniem? przeniesieniem do zbrusha w celu dodaniu detalu? może sprawa jest błaha, ale po prostu nie spotkałem się z tym jeszcze :) z góry dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 8 Sierpień 2011 Share Napisano 8 Sierpień 2011 w zasadzie nie ma znaczenia, to jest kwestia umowna, napewno generalnie trzymac sie jednostek metrycznych. czy to mm czy m, jest sprawa drugorzedna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xrs Napisano 8 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2011 aha no to prosta sprawa :) dzięki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 8 Sierpień 2011 Share Napisano 8 Sierpień 2011 xsr tyle, że o ile pamietam to w kilku tutorialach odradzali użycie metrycznych w mayce już nie pamietam czemu, ale ogólnie lepiej umownie trzymać 1 unit = 1 metr, a skalę możesz potem ustawić globalną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi