Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć

Mam pewien problem, bo muszę wymodelować pewne otoczenie (budynki, ulicę, ludzi) do jakiejś tam animacji i nie wiem wg jakiej skali się mam trzymać..

dodam, że modeluję w maya i mogę oczywiście ustawić jednostki w metrach.. ale czy nie będzie jakiś problemów z późniejszym oświetleniem? przeniesieniem do zbrusha w celu dodaniu detalu? może sprawa jest błaha, ale po prostu nie spotkałem się z tym jeszcze :)

 

z góry dzięki za odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w zasadzie nie ma znaczenia, to jest kwestia umowna, napewno generalnie trzymac sie jednostek metrycznych. czy to mm czy m, jest sprawa drugorzedna.

Napisano
  • Autor

aha no to prosta sprawa :) dzięki za odpowiedz

Napisano

xsr tyle, że o ile pamietam to w kilku tutorialach odradzali użycie metrycznych w mayce już nie pamietam czemu, ale ogólnie lepiej umownie trzymać 1 unit = 1 metr, a skalę możesz potem ustawić globalną.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności