dimaxion Napisano 10 Sierpień 2011 Share Napisano 10 Sierpień 2011 Witam, próbuję wyrenderować scenę z elementami, które posiałem MultiScatterem... zaraz po odpaleniu renderingu Max się wywala. Co robić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 10 Sierpień 2011 Share Napisano 10 Sierpień 2011 (edytowane) podac wiecej szczegolow.... bo teraz to jest wrozenie z fusow. generalnie modelowanie czy sianie scatterem nie powinno miec wplyw na grzybienie sie maxa podczas renderu, wiec to pewnie cos innego. Edytowane 11 Sierpień 2011 przez KoMic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dimaxion Napisano 11 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2011 no właśnie wróżenie z fusów, bo to dobrze skonstruowana scena, a tylko po użyciu Multiscattera wszystko się chrzani ( nie ma w nim żadnych czarów marów - używałem go zgodnie z przeznaczeniem) Sieję jednym multipainterem kilka rodzajów obiektów proxy na jednej powierzchni - nic specjalnego. Gdzieś wyszukałem, że materiały architectural mogą tak działać i wywalać Max'a, ale ja takich materiałóww scenie nie mam. Wiem, że jest mnóstwo takich osób, którym się dzieje to samo, bo siedzę w temacie już od tygodnia i narazie wyczytałem same pytania i żadnych odpowiedzi. Łącznie z twórcami wszyscy zachodzą w głowę, co to może być. Nikt jednak do tego nie wymyślił panaceum. Pytam tutaj, bo może ktoś się z tym problemem spotkał i go naprawił,a potem zbagatelizował wagę swojego odkrycia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się