dimaxion Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Witam, próbuję wyrenderować scenę z elementami, które posiałem MultiScatterem... zaraz po odpaleniu renderingu Max się wywala. Co robić? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMic Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 (edited) podac wiecej szczegolow.... bo teraz to jest wrozenie z fusow. generalnie modelowanie czy sianie scatterem nie powinno miec wplyw na grzybienie sie maxa podczas renderu, wiec to pewnie cos innego. Edited August 11, 2011 by KoMic Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimaxion Posted August 11, 2011 Author Share Posted August 11, 2011 no właśnie wróżenie z fusów, bo to dobrze skonstruowana scena, a tylko po użyciu Multiscattera wszystko się chrzani ( nie ma w nim żadnych czarów marów - używałem go zgodnie z przeznaczeniem) Sieję jednym multipainterem kilka rodzajów obiektów proxy na jednej powierzchni - nic specjalnego. Gdzieś wyszukałem, że materiały architectural mogą tak działać i wywalać Max'a, ale ja takich materiałóww scenie nie mam. Wiem, że jest mnóstwo takich osób, którym się dzieje to samo, bo siedzę w temacie już od tygodnia i narazie wyczytałem same pytania i żadnych odpowiedzi. Łącznie z twórcami wszyscy zachodzą w głowę, co to może być. Nikt jednak do tego nie wymyślił panaceum. Pytam tutaj, bo może ktoś się z tym problemem spotkał i go naprawił,a potem zbagatelizował wagę swojego odkrycia:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now