Napisano 10 Sierpień 201113 l Witam, próbuję wyrenderować scenę z elementami, które posiałem MultiScatterem... zaraz po odpaleniu renderingu Max się wywala. Co robić? Pozdrawiam
Napisano 10 Sierpień 201113 l podac wiecej szczegolow.... bo teraz to jest wrozenie z fusow. generalnie modelowanie czy sianie scatterem nie powinno miec wplyw na grzybienie sie maxa podczas renderu, wiec to pewnie cos innego. Edytowane 11 Sierpień 201113 l przez KoMic
Napisano 11 Sierpień 201113 l Autor no właśnie wróżenie z fusów, bo to dobrze skonstruowana scena, a tylko po użyciu Multiscattera wszystko się chrzani ( nie ma w nim żadnych czarów marów - używałem go zgodnie z przeznaczeniem) Sieję jednym multipainterem kilka rodzajów obiektów proxy na jednej powierzchni - nic specjalnego. Gdzieś wyszukałem, że materiały architectural mogą tak działać i wywalać Max'a, ale ja takich materiałóww scenie nie mam. Wiem, że jest mnóstwo takich osób, którym się dzieje to samo, bo siedzę w temacie już od tygodnia i narazie wyczytałem same pytania i żadnych odpowiedzi. Łącznie z twórcami wszyscy zachodzą w głowę, co to może być. Nikt jednak do tego nie wymyślił panaceum. Pytam tutaj, bo może ktoś się z tym problemem spotkał i go naprawił,a potem zbagatelizował wagę swojego odkrycia:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto