Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

próbuję wyrenderować scenę z elementami, które posiałem MultiScatterem... zaraz po odpaleniu renderingu Max się wywala.

Co robić?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

podac wiecej szczegolow.... bo teraz to jest wrozenie z fusow. generalnie modelowanie czy sianie scatterem nie powinno miec wplyw na grzybienie sie maxa podczas renderu, wiec to pewnie cos innego.

Edytowane przez KoMic

Napisano
  • Autor

no właśnie wróżenie z fusów, bo to dobrze skonstruowana scena, a tylko po użyciu Multiscattera wszystko się chrzani ( nie ma w nim żadnych czarów marów - używałem go zgodnie z przeznaczeniem)

Sieję jednym multipainterem kilka rodzajów obiektów proxy na jednej powierzchni - nic specjalnego.

Gdzieś wyszukałem, że materiały architectural mogą tak działać i wywalać Max'a, ale ja takich materiałóww scenie nie mam.

Wiem, że jest mnóstwo takich osób, którym się dzieje to samo, bo siedzę w temacie już od tygodnia i narazie wyczytałem same pytania i żadnych odpowiedzi.

Łącznie z twórcami wszyscy zachodzą w głowę, co to może być. Nikt jednak do tego nie wymyślił panaceum. Pytam tutaj, bo może ktoś się z tym problemem spotkał i go naprawił,a potem zbagatelizował wagę swojego odkrycia:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności