Skocz do zawartości

zabawy z PFlow\'em -> eksplozja


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio troszke bawię się maxowymi czasteczkami. Wczoraj zaczałem robić ekspolozje i po mniej wiecej godzine udało mi się wykonac coś takiego. Jeszcze jest sporo do poprawienia, myśle, że jeszcze dzisiaj dam update\'a.

http://members.lycos.co.uk/kozioo/hf01.avi

 

Piszcie co o tym sądzicie.

pozdr

kozioo

 

PS: W jednej klatce jest jakiś bug - max pomylił się przy liczeniu wieku cząsteczek...

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

siemasz. Mnie sie podoba choc nie bardzo tak naprawde jest co oceniac. Ale sam wybuch jest spoko. Nie myslales by pobawic sie Afterburn-em. Moim zdaniem jest o niebo lepszy i efekty rowniez!. No ale sadzac po ilosci postow to Ty jestes tu ekspertem nie ja :)... Powodzenia w dalszej pracy

Napisano

hehe wiesz co troszke razi te visibility czarnej juz sadzy po ogniu bo tak znika nagle.....niedalo by sie zastosowac lekkie wyasanie opacity na koniec dymu ? bo effect jak z jakiejs gry typu descent..... ale i tak jest spoko

Napisano

Ja ekspertem? - miło by było, ale (jescze ;) ) nie :)

Z afterburnem miałem kiedyśtroszke doczynenia (mało, ale zawsze) i niespecjalnie przypadł mi do gustu. Poza tym pflow jest naprawde potężnym narzędziem i wydaje mi się że nie ustępuje on afterburnowi, a przynajmniej stanowi dla nie go dobrą konkurencję.

Nad zanikaniem jescze troszeczke musze chyba popracowac, ale juz jest lepiej.

http://members.lycos.co.uk/kozioo/hf02.avi

Piszcie czy teraz jest lepiej:)

Napisano

niestety niema zabardzo o czym mowic... poniewaz jedyna rzecz jaka zobaczyc mozna to napis:

This website is currently under construction.

z checia bym obejrzal efekt twojej pracy ale sie nieda !

Napisano

Hihi kozioo. Mnie t się kojarzy na razie z GTA VC :P Moim zdaniem wszyscy dowalają niepotrzebnie duzo tego czarnego dymu...... Wolałbym, żeby ktoś zrobił wreszcie normalny fajer....

Napisano

Czy ja wiem czy tego dymu jest za dużo? Może wydaje się tak dlatego, że nie czuć wielkości tego ognia. Ten wybuch i ogien mają być mniej więcej takie

OIL1.JPEG

 

PS: A zwykły fajer też się robi ;) Tyle że cicho i powolutku:)

 

Zapraszam do postowania kolejnych uwag i propozycji :)

Napisano

No wlasnie na zdjeciu ktore dales jako przyklad widac ze ten dym nie jest taki totalnie czarny jak u ciebie. nie znam tego softu-czy pluginu na ktorym pracujesz, i nie wiem czy sie da, znacvzy na ile mozesz to kontrolowac, ale dynamika tago wybuchu jest slaba, powinien najpierw rozprzestszeniac sie blyskawicznie, doslownie kilka klatek, a potem rosnac i zanikac coraz wolniej. jeszcze apropo tego zdjecia, widac ze to jest sporo czasu po samej eksplozji, w trakcie samej eksplozji nie ma jeszcze tyle dymu.

Napisano

Hello. Dodaj animację tych kawałeczków, bo trochę głupio się w ziemię wbijają ;) Po wybuchu te mniejsze ognie taze mogłyby się jakoś odbić od ziemi, chociaż niektóre. Ale coraz fajnie, tylko rzeczywiście jeszcxze za ciemny dym :P

Napisano

kozioo -> fajna animka jednak ma za duzo sztywnosci. Dodaj wariacje parametrow. Moze jakis wiatr, bedzie wygladalo bardziej przenowyujaco (chyba)

Napisano

Jeśli mogę się wypowiedzieć ;] bo ja z animacjami nie bardzo ;] No ale jest kilka rzeczy które zauważyłem ;] w ostatnim avi\'ku... Dlaczego dym z epicentrum wybuchu zanika tak nisko nad ziemią?? Na zdjęciu jest mniej więcej na wysokości helikoptera... no a poza tym te odłamki są fajne tylko mogły by się jeszcze odbijać i ślizgać... zwłaszcza te które lecą nisko nad ziemią i mają mniejszy kąt natarcia...Gdybyś jeszcze dodał jakiś wiatr do dymku to by było cool ;] ni o te ogniste odłamki powinny trochę słabiej się kopcić w stosunku do głównego płomienia... kolor dymu jw.

Pozdro,

Beatou

Napisano

odłamki - już troche poprawiłem, jeszcze minimalnie musze kilka parametrow zmienić:)

kolor dymu - tu mnie już szlag trafia. próbowałem go rozjasnic chyba na wszelkie znene mi sposoby i nic. Dalej czarny.

zanikanie dymu - juz zanika wyżej:)

wariacje parametrow - wlasnie je dodaje, prawdopodobnie dodam tez lekki wiatr boczny.

 

o odbijaniu mniejszych ogni zapomniałem. tzn nie tyle zapomniałem, co jeszcze sie zastanawiam. Bardziej niż odbicie dodałbym rozprysk na drobniejsze ogniki. (kolejne kilkanaście faceow do renderingu:] )

 

a tu filmik

http://members.lycos.co.uk/kozioo/hf06.avi

 

PS: w ostatniej klatce jest ponad 1 mln faceow. a ma być wiecej (podbije birth rate do ostatecznej animki). zaczynam sie bać :/

Napisano

Wiesz co... kilka uwag....

 

1. Na samym początku robi sie taki bombel z ognia, który peka jak taka bańka mydlana... dziwne wrażenie to robi...

2. Te odłamki czasami się pojawiają jak z nikąd... i przy lądowaniu też się dziwnie zachowują... prawie żadnych odbić...

3. Dym jest tak masakrycznie ciemny, bo to kwestia ilości nakładających się na siebie cząsteczek... musisz zwiększyć radykalnie ich przezroczystość...

 

ciekawe co z tego wyjdzie :p

Napisano

Dzięki za komentarz Kris_R :)

1 - bąbel kurczy się, ale chyba troszke za szybko, więc wyglada jkaby pękał - poprawie

2 - cały czas nad tym pracuje, zastanawiam sie czy nie zaprząc reactora do liczenia toru ruchu tych odłamkow

3 - też już udało mi sie do tego dojść, ale dzieki za dobre chęci ;)

 

Niedługo postaram sie dać update\'a.

Napisano

Nie zapomnij o wprowadzeniu chwili ciszy przed wybuchem ;] Już Ci o tym mówiłem ale mogłeś zapomnieć...

Czekam na kolejny update....

 

Beatou

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności