kamils46 Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 Hej, robie juz chwile taki miecz. I Natchnołem sie na prboelm który nie umiem rozwiazac, otoz specjalnie zrobilem zeby boki miecz byly zaostrzone.Wszystko wydawalo sie okey dopoki nie sprawdzilemm na szybkim renderze efektu. zawazyliscie ze krawedz nie jest taka pochylna tylko jakby prosta a na viewporcie jest ladnie pochylona oto jeszcze ss z innego rzutu zoabczcie zaznaczylem strzalka ze tam model wychodzi po za krawedzi i nie moge tgo zreperowac. Msyslalem ze zaznacze krawedz i przesune ale to nawet krawedzi nie ma zreszta sami widzicie . Prosze o pomoc...
mirach Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 emm... moze zapoznaj sie z podstawami polymodelingu i tego jak powinna wygladać siatka, bo to co masz teraz to niestety mozna nazwac tylko masakrą.
Dynamico Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 (edytowane) Ło jezu................................................"" to jedyne słowa , które "cisną" mi sięna usta. Ja czasami pytam się o różne sprawy ale żeby w ten sposób? Edytowane 12 Sierpień 2011 przez Dynamico
kamils46 Napisano 13 Sierpień 2011 Autor Napisano 13 Sierpień 2011 Hehe , Najlepiej uczyć sie na własnych błędach
xrs Napisano 13 Sierpień 2011 Napisano 13 Sierpień 2011 masz rację, ale oprócz poznawania narzędzi trzeba liczyć się z pewnymi regułami. Jeżeli tak bardzo chcesz modelować miecz to tu masz przykładowy tutorial: 1
kamils46 Napisano 13 Sierpień 2011 Autor Napisano 13 Sierpień 2011 ooo wielkie dzieki za link, napewno mi to zaswieci kolejna latarke w glowie ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się