Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej, robie juz chwile taki miecz.

 

I Natchnołem sie na prboelm który nie umiem rozwiazac, otoz specjalnie zrobilem zeby boki miecz byly zaostrzone.Wszystko wydawalo sie okey dopoki nie sprawdzilemm na szybkim renderze efektu.

 

46119872.png

 

zawazyliscie ze krawedz nie jest taka pochylna tylko jakby prosta a na viewporcie jest ladnie pochylona

 

oto jeszcze ss z innego rzutu zoabczcie

 

36110517.png

 

zaznaczylem strzalka ze tam model wychodzi po za krawedzi i nie moge tgo zreperowac. Msyslalem ze zaznacze krawedz i przesune ale to nawet krawedzi nie ma zreszta sami widzicie .

 

Prosze o pomoc...

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

emm... moze zapoznaj sie z podstawami polymodelingu i tego jak powinna wygladać siatka, bo to co masz teraz to niestety mozna nazwac tylko masakrą.

Napisano

Ło jezu................................................""

to jedyne słowa , które "cisną" mi sięna usta.

Ja czasami pytam się o różne sprawy ale żeby w ten sposób?

Edytowane przez Dynamico

Napisano

masz rację, ale oprócz poznawania narzędzi trzeba liczyć się z pewnymi regułami. Jeżeli tak bardzo chcesz modelować miecz to tu masz przykładowy tutorial:

Napisano
  • Autor

ooo wielkie dzieki za link, napewno mi to zaswieci kolejna latarke w glowie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności