Napisano 12 Sierpień 201113 l Hej, robie juz chwile taki miecz. I Natchnołem sie na prboelm który nie umiem rozwiazac, otoz specjalnie zrobilem zeby boki miecz byly zaostrzone.Wszystko wydawalo sie okey dopoki nie sprawdzilemm na szybkim renderze efektu. zawazyliscie ze krawedz nie jest taka pochylna tylko jakby prosta a na viewporcie jest ladnie pochylona oto jeszcze ss z innego rzutu zoabczcie zaznaczylem strzalka ze tam model wychodzi po za krawedzi i nie moge tgo zreperowac. Msyslalem ze zaznacze krawedz i przesune ale to nawet krawedzi nie ma zreszta sami widzicie . Prosze o pomoc...
Napisano 12 Sierpień 201113 l emm... moze zapoznaj sie z podstawami polymodelingu i tego jak powinna wygladać siatka, bo to co masz teraz to niestety mozna nazwac tylko masakrą.
Napisano 12 Sierpień 201113 l Ło jezu................................................"" to jedyne słowa , które "cisną" mi sięna usta. Ja czasami pytam się o różne sprawy ale żeby w ten sposób? Edytowane 12 Sierpień 201113 l przez Dynamico
Napisano 13 Sierpień 201113 l masz rację, ale oprócz poznawania narzędzi trzeba liczyć się z pewnymi regułami. Jeżeli tak bardzo chcesz modelować miecz to tu masz przykładowy tutorial:
Napisano 13 Sierpień 201113 l Autor ooo wielkie dzieki za link, napewno mi to zaswieci kolejna latarke w glowie ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto