Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy można zaimportować jakoś skróty z mayki czy trzeba wszystko ręcznie przestawiać oraz czy istnieje jakis sposób na upodobnienie sterowania viemportami, bo to mnie strasznie wnerwia w houdinim na razie ;)

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
Czy można zaimportować jakoś skróty z mayki czy trzeba wszystko ręcznie przestawiać oraz czy istnieje jakis sposób na upodobnienie sterowania viemportami, bo to mnie strasznie wnerwia w houdinim na razie ;)

 

A sterowanie view-portami nie jest identyczne, poza spacją zamiast Alt?

Napisano

Później zauważyłem, że takie samo ;) Tylko bareja ja nie odchodzę tylko raczej będę chciał robić pewne rzeczy tu a pewne tam w zależności gdzie mi wygodniej będzie to robić.

Napisano

Ogólnie się pytam :P Bo byłoby fajnie poukładać to sobie podobnie, żeby nie się nie myliły ;) Największego problemu i tak nie da się rozwiązać bo to przyzwyczajenie do menu kontekstowych... Gdybym miał jakieś pytanie to je zadam. Teraz tak mi sie nasunęła jedna myśl. W przypadku gdybym coś robił i zakładam, że np. Clothy robiłbym na mayce to nie ma szans żeby dogadały się tak, że można byłoby renderować w jednym? Tak jak można np. z XSI zaimportować części od ICE i całość zrenderwać na mayce?

Napisano
W przypadku gdybym coś robił i zakładam, że np. Clothy robiłbym na mayce to nie ma szans żeby dogadały się tak, że można byłoby renderować w jednym? Tak jak można np. z XSI zaimportować części od ICE i całość zrenderwać na mayce?

Hmm nie rozumiem pytania do końca, ale clothy się zazwyczaj świetnie dogadują ;] Możesz przerzucać cloth anmowany z majki do hudego - i go tam renderować a nawet odczytywać pewne informacje o prędkościach i ich używać - ale nie wiem czy o to chodziło :)

Napisano

Możesz przenosić w obie strony wszystko. Tutaj masz plugin dla Mai do czytania/pisania bgeo: http://www.houdinistuff.com. W ogóle bardzo rzadko renderuje się ujęcia w wielu rendererach, bo przestają się zgadzać szczegóły takie jak motion blur. Poza tym musisz duplikować workflow materiałów i świecenia, co jest dalekie od optimum.

 

Bgeo to zajebisty format geometrii. W Houdinim zapisuje wszystko od fotonów, przez point cloudy, particle, poligony i Nurbsy aż do wolumetryki. Niestety ten plug obsługuje chyba tylko poly i particle (?).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności