legomir Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Czy można zaimportować jakoś skróty z mayki czy trzeba wszystko ręcznie przestawiać oraz czy istnieje jakis sposób na upodobnienie sterowania viemportami, bo to mnie strasznie wnerwia w houdinim na razie ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bareja Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 zmuś się do tego co jest, po jakimś czasie stanie się bardzo wydajne :) nigdy nie próbowałem wracać do skrótów w Maya. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SYmek Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Czy można zaimportować jakoś skróty z mayki czy trzeba wszystko ręcznie przestawiać oraz czy istnieje jakis sposób na upodobnienie sterowania viemportami, bo to mnie strasznie wnerwia w houdinim na razie ;) A sterowanie view-portami nie jest identyczne, poza spacją zamiast Alt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Później zauważyłem, że takie samo ;) Tylko bareja ja nie odchodzę tylko raczej będę chciał robić pewne rzeczy tu a pewne tam w zależności gdzie mi wygodniej będzie to robić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bareja Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 no dobrze :) z czym masz wiec największy problem ? który to klawisz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Ogólnie się pytam :P Bo byłoby fajnie poukładać to sobie podobnie, żeby nie się nie myliły ;) Największego problemu i tak nie da się rozwiązać bo to przyzwyczajenie do menu kontekstowych... Gdybym miał jakieś pytanie to je zadam. Teraz tak mi sie nasunęła jedna myśl. W przypadku gdybym coś robił i zakładam, że np. Clothy robiłbym na mayce to nie ma szans żeby dogadały się tak, że można byłoby renderować w jednym? Tak jak można np. z XSI zaimportować części od ICE i całość zrenderwać na mayce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
danilo2 Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 W przypadku gdybym coś robił i zakładam, że np. Clothy robiłbym na mayce to nie ma szans żeby dogadały się tak, że można byłoby renderować w jednym? Tak jak można np. z XSI zaimportować części od ICE i całość zrenderwać na mayce? Hmm nie rozumiem pytania do końca, ale clothy się zazwyczaj świetnie dogadują ;] Możesz przerzucać cloth anmowany z majki do hudego - i go tam renderować a nawet odczytywać pewne informacje o prędkościach i ich używać - ale nie wiem czy o to chodziło :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 mniej więcej o to :P nie mam za bardzo wiedzy o łączeniu pracy na kilku jednocześnie więc się pytam ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SYmek Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Możesz przenosić w obie strony wszystko. Tutaj masz plugin dla Mai do czytania/pisania bgeo: http://www.houdinistuff.com. W ogóle bardzo rzadko renderuje się ujęcia w wielu rendererach, bo przestają się zgadzać szczegóły takie jak motion blur. Poza tym musisz duplikować workflow materiałów i świecenia, co jest dalekie od optimum. Bgeo to zajebisty format geometrii. W Houdinim zapisuje wszystko od fotonów, przez point cloudy, particle, poligony i Nurbsy aż do wolumetryki. Niestety ten plug obsługuje chyba tylko poly i particle (?). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now