Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czy można zaimportować jakoś skróty z mayki czy trzeba wszystko ręcznie przestawiać oraz czy istnieje jakis sposób na upodobnienie sterowania viemportami, bo to mnie strasznie wnerwia w houdinim na razie ;)

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zmuś się do tego co jest, po jakimś czasie stanie się bardzo wydajne :) nigdy nie próbowałem wracać do skrótów w Maya.

Napisano
Czy można zaimportować jakoś skróty z mayki czy trzeba wszystko ręcznie przestawiać oraz czy istnieje jakis sposób na upodobnienie sterowania viemportami, bo to mnie strasznie wnerwia w houdinim na razie ;)

 

A sterowanie view-portami nie jest identyczne, poza spacją zamiast Alt?

Napisano
  • Autor

Później zauważyłem, że takie samo ;) Tylko bareja ja nie odchodzę tylko raczej będę chciał robić pewne rzeczy tu a pewne tam w zależności gdzie mi wygodniej będzie to robić.

Napisano

no dobrze :) z czym masz wiec największy problem ? który to klawisz ?

Napisano
  • Autor

Ogólnie się pytam :P Bo byłoby fajnie poukładać to sobie podobnie, żeby nie się nie myliły ;) Największego problemu i tak nie da się rozwiązać bo to przyzwyczajenie do menu kontekstowych... Gdybym miał jakieś pytanie to je zadam. Teraz tak mi sie nasunęła jedna myśl. W przypadku gdybym coś robił i zakładam, że np. Clothy robiłbym na mayce to nie ma szans żeby dogadały się tak, że można byłoby renderować w jednym? Tak jak można np. z XSI zaimportować części od ICE i całość zrenderwać na mayce?

Napisano
W przypadku gdybym coś robił i zakładam, że np. Clothy robiłbym na mayce to nie ma szans żeby dogadały się tak, że można byłoby renderować w jednym? Tak jak można np. z XSI zaimportować części od ICE i całość zrenderwać na mayce?

Hmm nie rozumiem pytania do końca, ale clothy się zazwyczaj świetnie dogadują ;] Możesz przerzucać cloth anmowany z majki do hudego - i go tam renderować a nawet odczytywać pewne informacje o prędkościach i ich używać - ale nie wiem czy o to chodziło :)

Napisano
  • Autor

mniej więcej o to :P nie mam za bardzo wiedzy o łączeniu pracy na kilku jednocześnie więc się pytam ;)

Napisano

Możesz przenosić w obie strony wszystko. Tutaj masz plugin dla Mai do czytania/pisania bgeo: http://www.houdinistuff.com. W ogóle bardzo rzadko renderuje się ujęcia w wielu rendererach, bo przestają się zgadzać szczegóły takie jak motion blur. Poza tym musisz duplikować workflow materiałów i świecenia, co jest dalekie od optimum.

 

Bgeo to zajebisty format geometrii. W Houdinim zapisuje wszystko od fotonów, przez point cloudy, particle, poligony i Nurbsy aż do wolumetryki. Niestety ten plug obsługuje chyba tylko poly i particle (?).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.