Skocz do zawartości

[Modelowanie] Arkady, Łuki - dla początkujących [3ds max]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zaczynamy od obiektu "Spline" - kończymy na obiekcie "Poly"/"Mesh".

Rysujemy w widoku "FRONT".

 

arkady01.jpg arkady02.jpg arkady03.jpg arkady04.jpg

 

arkady05.jpg arkady06.jpg arkady07.jpg arkady08.jpg

 

arkady09.jpg arkady10.jpg arkady11.jpg arkady12.jpg

 

arkady13.jpg arkady14.jpg arkady15.jpg arkady16.jpg

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez sly
  • Like 1
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, wiem że tutorial sprzed 2 lat, cle chciałem się dowiedzieć czy w nowym 3ds maxie coś się zmieniło?

Jestem początkujący, postępuję krok po kroku jak wyżej, i kiedy zmieniam kształt w Editable Poly, wszystko mi znika tzn cały kształt. Robię wizualizację budynku który nadbudowuję na parterze już istniejącego budynku i niestety arkadki muszą powstać.

Napisano

50f0edac60561a43.jpg

 

Dziękuję za odpowiedz, sprawę przedstawiłem na powyższym screenie. Będę jeszcze próbował, ale myślę, iż to nie to.

Napisano

Tak, po screenie widać, że masz 2 wierzchołki "pierwsze" (żółte). Na pewno gdzieś masz nie połączone wierzchołki. Zaznacz wszystkie wierzchołki i użyj polecenia "weld" z jakąś minimalną wartością, dopiero potem convert to poly.

 

Pozdrawiam!

Napisano

Dziękuję bardzo. Kolejna rzecz, której w kursie ABieniasa nie dowiedziałem się!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności