sly Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 (edytowane) Zaczynamy od obiektu "Spline" - kończymy na obiekcie "Poly"/"Mesh". Rysujemy w widoku "FRONT". Pozdrawiam. Edytowane 23 Marzec 2017 przez sly 1
Gość mlubera Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Witam, wiem że tutorial sprzed 2 lat, cle chciałem się dowiedzieć czy w nowym 3ds maxie coś się zmieniło? Jestem początkujący, postępuję krok po kroku jak wyżej, i kiedy zmieniam kształt w Editable Poly, wszystko mi znika tzn cały kształt. Robię wizualizację budynku który nadbudowuję na parterze już istniejącego budynku i niestety arkadki muszą powstać.
Miłosz3ds Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Cześć. Znikać może w przypadku, gdy kształt nie jest zamknięty. Sprawdź, czy na pewno wszystkie vertexy są połączone.
Gość mlubera Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Dziękuję za odpowiedz, sprawę przedstawiłem na powyższym screenie. Będę jeszcze próbował, ale myślę, iż to nie to.
Miłosz3ds Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Tak, po screenie widać, że masz 2 wierzchołki "pierwsze" (żółte). Na pewno gdzieś masz nie połączone wierzchołki. Zaznacz wszystkie wierzchołki i użyj polecenia "weld" z jakąś minimalną wartością, dopiero potem convert to poly. Pozdrawiam!
Gość mlubera Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Dziękuję bardzo. Kolejna rzecz, której w kursie ABieniasa nie dowiedziałem się!
sly Napisano 2 Styczeń 2014 Autor Napisano 2 Styczeń 2014 mlubera - mam nadzieję że tutek pomógł. Witaj na forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się