gruber Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 (edytowane) Hey! Uff w końcu się przełamałem żeby coś na forum napisać:) Jak widać na obrazku, robię swoje pierwsze przymiarki do exterirorów i w związku z tym mam kilka pytań: - jak zlikwidować czarne plamy zaznaczone strzałkami? - w jakis sposób wydobyć półcienie które powinny występować np. na załamaniach płaszczyzn ścian(wiem, że można zrobić to AO, czy to nałatwiejszy i najwłaściwszy sposób)? -jak zlikwidować ziarnistość cieni? Proszę nie komentować jeszcze kompozycji kolorystyki itp. Praca jest w powijakach. Jak już skończę, to mam nadzieje, że porozmawiamy o reszcie;) Edytowane 14 Sierpień 2011 przez gruber
stormwind Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 (edytowane) Witaj, na wszystkie twoje pytania jest prosta odpowiedz: zwiększyć ustawienia renderera, jednak bez podania w którym pracujesz trudno będzie powiedzieć coś bardziej szczegółowego. Czarne plamy to wina niskiego ustawienia GI. (global illumination) zobacz, że tworzą się tylko w ciasnych szczelinach, sample są za duże, lub jest ich za mało by trafiały w te szczeliny i rozkładały światło. Podaj więcej szczegółów dotyczących renderera i ustawień. Kompozycje obrazka poprawisz ustawiając kamerę na wysokości oczu człowieka czyli 160-170cm. Oraz pokaż więcej z otoczenia domu, nawet jeśli na razie niema nic poza trawą i horyzontem, lepiej się patrzy gdy nie ma okrojonej przestrzeni. Szkło za bardzo odbija, sprawdź czy masz ustawione odbicie typu fresnel (im większy kąt tym więcej odbicia) Jeśli to nie wystarczy dodaj światło do wnętrza. Generalnie jest dobrze, kolory są przyjemnie nasycone, nie przepalone, dobrze komponują się z niebem. Edytowane 16 Sierpień 2011 przez stormwind
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się