KOZA Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 (edytowane) Niewiem do jakiego dzialu to wrzucuc ten najbardziej kojarzy z sumulacją w fume fx .Wiec mam symulacje ustawiona na max 1000 mb sim up.I kiedy zaczyna liczyc powinien zuzyc te max 1 gb i w konsoli fume pokazuje ze zuzywa np w poczatkowych klatkach 300 mb i dochodzi do tego 900 mb ale w menadzerze zadan juz to jest kilka giga.Czy to jest normalne? Edytowane 15 Sierpień 2011 przez KOZA
jaras Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 fume fx informuje podczas przeliczania symulacji o wielkości plików cache które zapisuje do wskazanego katalogu. To naturalne ze ta wielkosc sie zwiększa bo przybywa voxeli - musisz poeksperymentowac i wybrac ich optymalną wielkość w stosunku do mocy Twojego komputera
KOZA Napisano 15 Sierpień 2011 Autor Napisano 15 Sierpień 2011 Moge sie mylic ale wydaje mi sie ze informuje ile potrzeba ramu na jedna klatke (sim up) a render up to pliki cache ktore sie zapisuja w okreslona lokalizacje.Mysle ze ilosc ramu na kazda kolejna klatke nie powinna sie sumowac ,ile trzeba by bylo posiadac ramu jesli jedna klata zajmuje 1 gb.
beny Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Pokazuje Ci ile Ramu potrzebujesz na ramkę pod warunkiem, że nie masz żadnych kolizji w gridzie. Inaczej musi w każdej ramce wstawić blokujące voxele naokoło blokera (colidera) przez co RAM Ci może skoczyć kilkukrotnie w górę. Dlatego lepiej stopniowo rozdziałkę zwiększać przy kolizjach. ps. Temat raczej do "Maxa" powienien iść a nie tutaj ... raczej z rigowaniem ani z animacją (w domyśle na kluczach) to nie ma za dużo wspólnego. ps2. Zapomniałem odpowiedzieć w sumie na Twoje pytanie :) pamięć jaką Fume zużywa to jedno a ile Fume + Max to drugie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się