donpedrinio Napisano 21 Sierpień 2011 Share Napisano 21 Sierpień 2011 po wciśnięciu 3 obiekt poligonalny zostaje wygładzony, jednak tylko w viewporcie, po wyrenderowaniu wygląda jak w oryginalnym trybie, czy moge go jakoś wyrenderować aby zachować wygładzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 21 Sierpień 2011 Share Napisano 21 Sierpień 2011 Włącz mental ray'a albo zrób smooth ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedrinio Napisano 21 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 21 Sierpień 2011 czyli ten tryb mogę stosować jedynie do podglądu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 21 Sierpień 2011 Share Napisano 21 Sierpień 2011 Nie tylko. Software i Hardware render widzą zawsze to samo czyli subdivision poziom 1. Mental Ray widzi to poziom albo 1 albo 3 w zależności co masz, więc jeśli koniecznie chcesz na softowych rendererach to musiałbyś robić smootha jeśli Mental Obojętnie. Vray nie wiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blukazs Napisano 21 Sierpień 2011 Share Napisano 21 Sierpień 2011 Vray nie widzi, musisz dodac atrybut dla shape node obiektu: Attributes/Vray/Subdivision Maxwell np widzi, Renderman nie widzi... No i tak to bywa ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się