Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

-Statek kosmiczny trochę wzorowany na statku z filmu Ukryty Horyzont.

-Wykorzystany program 3D Max 2011 + Default Scanline Renderer

 

Dziś zamieszczam swoją 1.5 miesięczną prace, robioną wyrywkowo i chciałbym się zapytać co Wy na to? Czego brakuje?, co poprawić? itd. Jeśli chodzi o gwiazdy dodam na samym końcu ;p Bo strasznie długo rendering trwa przy tylu światłach...

 

Link z poprawionym światłem: http://www14.zippyshare.com/v/57369119/file.html

 

Linki do siatki:

http://www14.zippyshare.com/v/82834869/file.html

http://www14.zippyshare.com/v/42307376/file.html

 

Pozdrawiam

Edytowane przez eryk955

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie to trochę za ciemno, jak dodasz tło to rozjaśnisz trochę ?

 

Jak dla mnie to wygląda bardzo fajnie, szczególnie te światła wyglądają ciekawie, mam nadzieję że rozjaśnianie nie zepsuje ich bardzo.

 

Jak będziesz potrzebował wyrenderować ten model w 1920x1080 na przykład, to wal do mnie :)

 

Pozdro

Napisano
Jak dla mnie to wygląda...
...nie czekaj ja w zasadzie nic nie widzę.

 

Strasznie ciemno. Pokaż model/siatki.

Gwiazdy lepiej dodać w postpro. Renderujesz sam statek i zapisujesz bez tła np. w PNG, tylko odznacz kanał Aplha.

Napisano
  • Autor

W pierwszym poście poprawiona scena ze światłem oraz 2 z siatką.

Tekstury nie są najładniejsze, ponieważ lepiej mi wychodzą modele niż tekstury ;D

Napisano

Witam,

proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).

Napisano

nie wiem czemu upierasz sie zeby i siatke i model zaprezentowac w taki sposob zeby przypadkiem nie byly widoczne.

Napisano
  • Autor
nie wiem czemu upierasz sie zeby i siatke i model zaprezentowac w taki sposob zeby przypadkiem nie byly widoczne.

 

Teraz lepiej? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności