Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Na początku chciałbym się przedstawić. Mam na imię Kamil, wiek (?), niech ktoś zgadnie. Od lat zajmuje się grafiką 3D jednak tworzyłem ją w dosyć amatorskim programie jakim jest Zanonza Modeler 2. Przez ostatnie półtora roku tworzyłem model ciężarówki, a dokładnie Volva FH12 z 2001 roku. Tworzenie modelu zajęło mi tak długo, bo przez dłuższy czas nie miałem materiałów, aby skończyć model. Od niedawna uczę się Maxa i dzisiaj postanowiłem zrobić prosty, podglądowy render Volvo na standardowym silniku Maxa. Nie ma na nim nałożonych tekstur, zapewne spytacie czemu. Już tłumacze. Po pierwsze to nie mam dobrych fototekstur na niektóre elementy, po drugie chciałem zobaczyć jak na czysto będzie wyglądał model pod oświetleniem. Koniec tego gadania i jak na razie przedstawię Wam jedno zdjęcie z pierwszego renderu Volva. Obrazek kryje się pod linkiem. Uwaga, duże wymiary!

 

http://yfas.pl/VOLVOFH124202001.jpg

 

Wiem, oświetlenie jest trochę nie ogarnięte.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Studio i oświetlenie fatalne :P

 

Sam model jak dla mnie bardzo dobry. Przebudowałbym studio, u innych osób nigdy nie widziałem takiego ułożenie ścian.

 

Jaki renderer ? Mental, vray ?

 

Spróbuj zamiast tesktur pobawić się materiałami też. Jak masz vray'a to wpisz w google vray materials.

Napisano
  • Autor

Wiem, że scena o kant czterech liter rozbić. Zrobiłem to tylko po to aby było widać jakieś cienie poza modelem. Z czasem zrobię nowe studio, co by nawiązywało do tematyki transportu.

 

Jeśli chodzi o render. Mimo że mam mentelreya to go nie używałem, bo jak już pisałem wyżej w poście, chciałem zrobić podglądowy render.

Napisano

bardzo ładnie, czuć masę i skalę pojazdu. jesteś przykładem jak ludzie w Zanozie mogą robić lepsze modele niż niejedni w maxie. możesz pokazać siatkę?

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności