Napisano 21 Sierpień 201113 l Witam. Na początku chciałbym się przedstawić. Mam na imię Kamil, wiek (?), niech ktoś zgadnie. Od lat zajmuje się grafiką 3D jednak tworzyłem ją w dosyć amatorskim programie jakim jest Zanonza Modeler 2. Przez ostatnie półtora roku tworzyłem model ciężarówki, a dokładnie Volva FH12 z 2001 roku. Tworzenie modelu zajęło mi tak długo, bo przez dłuższy czas nie miałem materiałów, aby skończyć model. Od niedawna uczę się Maxa i dzisiaj postanowiłem zrobić prosty, podglądowy render Volvo na standardowym silniku Maxa. Nie ma na nim nałożonych tekstur, zapewne spytacie czemu. Już tłumacze. Po pierwsze to nie mam dobrych fototekstur na niektóre elementy, po drugie chciałem zobaczyć jak na czysto będzie wyglądał model pod oświetleniem. Koniec tego gadania i jak na razie przedstawię Wam jedno zdjęcie z pierwszego renderu Volva. Obrazek kryje się pod linkiem. Uwaga, duże wymiary! http://yfas.pl/VOLVOFH124202001.jpg Wiem, oświetlenie jest trochę nie ogarnięte.
Napisano 21 Sierpień 201113 l Studio i oświetlenie fatalne :P Sam model jak dla mnie bardzo dobry. Przebudowałbym studio, u innych osób nigdy nie widziałem takiego ułożenie ścian. Jaki renderer ? Mental, vray ? Spróbuj zamiast tesktur pobawić się materiałami też. Jak masz vray'a to wpisz w google vray materials.
Napisano 21 Sierpień 201113 l Autor Wiem, że scena o kant czterech liter rozbić. Zrobiłem to tylko po to aby było widać jakieś cienie poza modelem. Z czasem zrobię nowe studio, co by nawiązywało do tematyki transportu. Jeśli chodzi o render. Mimo że mam mentelreya to go nie używałem, bo jak już pisałem wyżej w poście, chciałem zrobić podglądowy render.
Napisano 21 Sierpień 201113 l bardzo ładnie, czuć masę i skalę pojazdu. jesteś przykładem jak ludzie w Zanozie mogą robić lepsze modele niż niejedni w maxie. możesz pokazać siatkę? pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto