xrs Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Mam pytanie :) znacie jakiś dobry plugin, czy też jakieś rozwiązanie dla maya by zmniejszyć ilość polygonów danej siatki? coś na zasadzie modyfikatora optymize w 3ds max lub pluginu do niego PolyCount?
Gość Chrupek3D Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 ja znam darmowy meshlab, ale nie jako plugin do maya: http://eat3d.com/free/meshlab
xrs Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Napisano 22 Sierpień 2011 super.. myślę, że takie coś wystarczy :)
xrs Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Napisano 22 Sierpień 2011 a mam pytanie jeszcze.. czy na taką siatkę, która po takiej retopologii jest ogólnie "rozwalona" na trójkąty i czworokąty można bez problemu nakładać normal i displacement mapy? nie będzie problemu ze światłem? cieniami? w wielu tutorialach widzę, że ludzie wykorzystują tej metody do obiektów wykorzystanych w grach, a ja potrzebuję wykorzystać to w animacji..
ca mel Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 A zwykłe mayowe polecenie reduce nie robi tego co chcesz? To właśnie odpowiednik maksowego optymize. Pozdr.
xrs Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Napisano 22 Sierpień 2011 robi, ale wydawalo mi się, że nie działa to tak fajnie.. teraz jednak poklikałem i poczytałem w helpie o tym narzędziu i może to faktycznie wystarczy, dzięki za rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się