Skocz do zawartości

Optimize mesh for maya


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie :) znacie jakiś dobry plugin, czy też jakieś rozwiązanie dla maya by zmniejszyć ilość polygonów danej siatki? coś na zasadzie modyfikatora optymize w 3ds max lub pluginu do niego PolyCount?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

a mam pytanie jeszcze.. czy na taką siatkę, która po takiej retopologii jest ogólnie "rozwalona" na trójkąty i czworokąty można bez problemu nakładać normal i displacement mapy? nie będzie problemu ze światłem? cieniami?

w wielu tutorialach widzę, że ludzie wykorzystują tej metody do obiektów wykorzystanych w grach, a ja potrzebuję wykorzystać to w animacji..

Napisano

robi, ale wydawalo mi się, że nie działa to tak fajnie.. teraz jednak poklikałem i poczytałem w helpie o tym narzędziu i może to faktycznie wystarczy, dzięki za rady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności