Napisano 22 Sierpień 201113 l Mam pytanie :) znacie jakiś dobry plugin, czy też jakieś rozwiązanie dla maya by zmniejszyć ilość polygonów danej siatki? coś na zasadzie modyfikatora optymize w 3ds max lub pluginu do niego PolyCount?
Napisano 22 Sierpień 201113 l ja znam darmowy meshlab, ale nie jako plugin do maya: http://eat3d.com/free/meshlab
Napisano 22 Sierpień 201113 l Autor a mam pytanie jeszcze.. czy na taką siatkę, która po takiej retopologii jest ogólnie "rozwalona" na trójkąty i czworokąty można bez problemu nakładać normal i displacement mapy? nie będzie problemu ze światłem? cieniami? w wielu tutorialach widzę, że ludzie wykorzystują tej metody do obiektów wykorzystanych w grach, a ja potrzebuję wykorzystać to w animacji..
Napisano 22 Sierpień 201113 l A zwykłe mayowe polecenie reduce nie robi tego co chcesz? To właśnie odpowiednik maksowego optymize. Pozdr.
Napisano 22 Sierpień 201113 l Autor robi, ale wydawalo mi się, że nie działa to tak fajnie.. teraz jednak poklikałem i poczytałem w helpie o tym narzędziu i może to faktycznie wystarczy, dzięki za rady
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto