xrs Napisano 22 Sierpień 2011 Share Napisano 22 Sierpień 2011 Mam pytanie :) znacie jakiś dobry plugin, czy też jakieś rozwiązanie dla maya by zmniejszyć ilość polygonów danej siatki? coś na zasadzie modyfikatora optymize w 3ds max lub pluginu do niego PolyCount? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 22 Sierpień 2011 Share Napisano 22 Sierpień 2011 ja znam darmowy meshlab, ale nie jako plugin do maya: http://eat3d.com/free/meshlab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xrs Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2011 super.. myślę, że takie coś wystarczy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xrs Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2011 a mam pytanie jeszcze.. czy na taką siatkę, która po takiej retopologii jest ogólnie "rozwalona" na trójkąty i czworokąty można bez problemu nakładać normal i displacement mapy? nie będzie problemu ze światłem? cieniami? w wielu tutorialach widzę, że ludzie wykorzystują tej metody do obiektów wykorzystanych w grach, a ja potrzebuję wykorzystać to w animacji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca mel Napisano 22 Sierpień 2011 Share Napisano 22 Sierpień 2011 A zwykłe mayowe polecenie reduce nie robi tego co chcesz? To właśnie odpowiednik maksowego optymize. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xrs Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2011 robi, ale wydawalo mi się, że nie działa to tak fajnie.. teraz jednak poklikałem i poczytałem w helpie o tym narzędziu i może to faktycznie wystarczy, dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się