JmTm00 Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Hejże wszystkim Mam taki mały problem z texturką do partikli, mianowicie: - nakładam na emiter(partikle są typu "facing") texturkę która jest sekwencją klatek.Podczas odtwarzania texturka ładnie się rusza i wogóle, niestety wszystkie partikle niezależnie od klatki w której zostały wyemitowane wyświetlają texturkę w taki sposób że na każdej cząsteczce jest ona w tym samym miejscu w czasie...hm...nie bardzo wiem jak Wam to opisać...chodzi o to że chciałbym wprowadzić taki time offset w odtwarzaniu texturki coby każda cząsteczka miała przypadkową klatkę startową z sekwencji obrazków, i tym samym zminimalizować powtarzalność. Mam nadzieję że nie zamotałem za nadto. Z góry dzięki & Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 a jaki soft.... ? Jesli chodzi przypadkiem o Maxa to w particle flow jest Randomize Age Offset w Dynamic Material Operator Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 To co napisał mirach + w materialeditorze w materiale tego klipu znajdź zakładkę "Time" -> zaznacz "Sync Frames to Particle Age". Pozdrawiam. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JmTm00 Posted August 23, 2011 Author Share Posted August 23, 2011 (edited) Soft to max, ech tak sie skupiłem na opisaniu że zapomniałem dodać :/ dziwne bo wydaje mi się że to testowałem juz, gdzieś w sieci wyczytałem info że ten time offset może nie działać w viewporcie, nie wiem ile w tym prawdy ale to może stać na przeszkodzie że nic nie widać :D Dzięki panowie potestuję dzisiaj mirach-> musze "spread some reputation around before give it to mirach again" co ma wisieć nie utonie ;) Edited August 23, 2011 by JmTm00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JmTm00 Posted August 24, 2011 Author Share Posted August 24, 2011 Randomize Age Offset w Material Dynamic działa, ale powiedzcie mi dlaczego ma wpływ na ruch partikli? Kiedy zmieniam Max Offset wszystkie partikle na ekranie przemieszczają się w ich tylko znanym kierunku. Na mój rozum jeżeli jest to "Material" Dynamic to nie powinien mieć wpływu na ruch, ale może się mylę. Z góry dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now