Napisano 22 Sierpień 201113 l Hejże wszystkim Mam taki mały problem z texturką do partikli, mianowicie: - nakładam na emiter(partikle są typu "facing") texturkę która jest sekwencją klatek.Podczas odtwarzania texturka ładnie się rusza i wogóle, niestety wszystkie partikle niezależnie od klatki w której zostały wyemitowane wyświetlają texturkę w taki sposób że na każdej cząsteczce jest ona w tym samym miejscu w czasie...hm...nie bardzo wiem jak Wam to opisać...chodzi o to że chciałbym wprowadzić taki time offset w odtwarzaniu texturki coby każda cząsteczka miała przypadkową klatkę startową z sekwencji obrazków, i tym samym zminimalizować powtarzalność. Mam nadzieję że nie zamotałem za nadto. Z góry dzięki & Pozdrawiam
Napisano 22 Sierpień 201113 l a jaki soft.... ? Jesli chodzi przypadkiem o Maxa to w particle flow jest Randomize Age Offset w Dynamic Material Operator
Napisano 22 Sierpień 201113 l To co napisał mirach + w materialeditorze w materiale tego klipu znajdź zakładkę "Time" -> zaznacz "Sync Frames to Particle Age". Pozdrawiam.
Napisano 23 Sierpień 201113 l Autor Soft to max, ech tak sie skupiłem na opisaniu że zapomniałem dodać :/ dziwne bo wydaje mi się że to testowałem juz, gdzieś w sieci wyczytałem info że ten time offset może nie działać w viewporcie, nie wiem ile w tym prawdy ale to może stać na przeszkodzie że nic nie widać :D Dzięki panowie potestuję dzisiaj mirach-> musze "spread some reputation around before give it to mirach again" co ma wisieć nie utonie ;) Edytowane 23 Sierpień 201113 l przez JmTm00
Napisano 24 Sierpień 201113 l Autor Randomize Age Offset w Material Dynamic działa, ale powiedzcie mi dlaczego ma wpływ na ruch partikli? Kiedy zmieniam Max Offset wszystkie partikle na ekranie przemieszczają się w ich tylko znanym kierunku. Na mój rozum jeżeli jest to "Material" Dynamic to nie powinien mieć wpływu na ruch, ale może się mylę. Z góry dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto