Napisano 24 Sierpień 201113 l WItam Mam problem z Viewportami.. a mianowicie z tym, że bardzo wolno działają gdy wrzucę siatkę lub kilka obiektów i przy łącznej liczbie ok 1 mln polygonow bardzo wolno to działa :/ może jest to normalne, ale w 3ds maxie o niebo lepiej to działa :) moj sprzęt to core i7, 12 GB RAM, karta graf: GF GTX260
Napisano 25 Sierpień 201113 l Autor wydaje się, że działa lepiej :) ale tylko na Viewport 2.0 dzięki za radę
Napisano 25 Sierpień 201113 l wydaje się, że działa lepiej :) ale tylko na Viewport 2.0 dzięki za radę Lighting/Two Sided Lightning na youtubie byl filmik jak odpalic script zeby robil to za nas automatycznie...:) jak chcesz to mam gotowy script... Aero bylo problematyczne z wersjami 2011 maya i max... w 2012 poprawili to chyba bo ja dzialam na aero :/ A jak dalej tak zamula tzn ze sobie zainstalowales sterowniki nvidi powyzej 259:D XD Edytowane 25 Sierpień 201113 l przez blukazs
Napisano 25 Sierpień 201113 l Autor jeżeli masz taki script to bardzo proszę :) natomiast co do tych sterowników to nie rozumiem.. obecnie jest wersja 280.26 i taką właśnie mam.. powinienem zejść do niższej? :)
Napisano 25 Sierpień 201113 l http://hotfile.com/dl/127874326/071a4ed/initHUDScripts.rar.html Wrzucasz to do: C:\Users\blukazs\Documents\maya\2012-x64\scripts czy jakiej tam wersji uzywasz... Co do sterownikow, zainstaluj 259 i sprawdz czy jest roznica... Dluga historia, w skrocie odkad wyszla generacja fermi ludzie w maxie/mayi blenderze itd itp odkryli ze ich nowe "wspaniale" gtxy 480 maja we viewporcie po 60 fps w scneach w ktorych ich "stare" gtxy 280 mialy po 220fps'ow. Wniosek z tego taki: wlasnie od wersji 259.89 bodajze cos takiego... czy pierwszych sterow pod fermi wydajnosc opengl w aplikacjach cad/dcc zostala obcieta! No coz... po co kupowac quadro za 15 tys zl jak masz to samo, albo i wiecej za 2000 zl??
Napisano 25 Sierpień 201113 l Autor wielkie dzięki za skrypt.. wszystko to przetestuję dzisiaj wieczorem :) ale z tymi sterownikami to mnie zagiąłeś :)
Napisano 25 Sierpień 201113 l wielkie dzięki za skrypt.. wszystko to przetestuję dzisiaj wieczorem :) ale z tymi sterownikami to mnie zagiąłeś :) Mnie tez to dziwi ze na starym lapku z gf 120m moglem obracac scena z 15 mln poly, a teraz na gf 435m 5 mln to max... no ale co zrobisz? "POSTĘP" sie to nazywa :D XD P.S. Nie przejmuj sie uzytkownicy maca maja duzo gorzej...XD Edytowane 25 Sierpień 201113 l przez blukazs
Napisano 25 Sierpień 201113 l dodatkowo dobrze jest używać layers dla obiektów w trakcie rzeźbienia/texturowania, a tylko finalnie zapinać wszystkie jako widoczne, czysto praktyczne ułatwienie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto