Skocz do zawartości

Szybkość viewport w maya


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

WItam

Mam problem z Viewportami.. a mianowicie z tym, że bardzo wolno działają gdy wrzucę siatkę lub kilka obiektów i przy łącznej liczbie ok 1 mln polygonow bardzo wolno to działa :/ może jest to normalne, ale w 3ds maxie o niebo lepiej to działa :)

moj sprzęt to core i7, 12 GB RAM, karta graf: GF GTX260

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)
wydaje się, że działa lepiej :) ale tylko na Viewport 2.0 dzięki za radę

 

Lighting/Two Sided Lightning

 

na youtubie byl filmik jak odpalic script zeby robil to za nas automatycznie...:)

 

 

jak chcesz to mam gotowy script... Aero bylo problematyczne z wersjami 2011 maya i max... w 2012 poprawili to chyba bo ja dzialam na aero :/

 

A jak dalej tak zamula tzn ze sobie zainstalowales sterowniki nvidi powyzej 259:D XD

Edytowane przez blukazs
Napisano

jeżeli masz taki script to bardzo proszę :) natomiast co do tych sterowników to nie rozumiem.. obecnie jest wersja 280.26 i taką właśnie mam.. powinienem zejść do niższej? :)

Napisano

http://hotfile.com/dl/127874326/071a4ed/initHUDScripts.rar.html

Wrzucasz to do:

C:\Users\blukazs\Documents\maya\2012-x64\scripts czy jakiej tam wersji uzywasz...

 

Co do sterownikow, zainstaluj 259 i sprawdz czy jest roznica...

Dluga historia, w skrocie odkad wyszla generacja fermi ludzie w maxie/mayi blenderze itd itp odkryli ze ich nowe "wspaniale" gtxy 480 maja we viewporcie po 60 fps w scneach w ktorych ich "stare" gtxy 280 mialy po 220fps'ow.

Wniosek z tego taki: wlasnie od wersji 259.89 bodajze cos takiego... czy pierwszych sterow pod fermi wydajnosc opengl w aplikacjach cad/dcc zostala obcieta! No coz... po co kupowac quadro za 15 tys zl jak masz to samo, albo i wiecej za 2000 zl??

Napisano

wielkie dzięki za skrypt.. wszystko to przetestuję dzisiaj wieczorem :) ale z tymi sterownikami to mnie zagiąłeś :)

Napisano (edytowane)
wielkie dzięki za skrypt.. wszystko to przetestuję dzisiaj wieczorem :) ale z tymi sterownikami to mnie zagiąłeś :)

 

Mnie tez to dziwi ze na starym lapku z gf 120m moglem obracac scena z 15 mln poly, a teraz na gf 435m 5 mln to max... no ale co zrobisz? "POSTĘP" sie to nazywa :D XD

 

P.S. Nie przejmuj sie uzytkownicy maca maja duzo gorzej...XD

Edytowane przez blukazs
Napisano

dodatkowo dobrze jest używać layers dla obiektów w trakcie rzeźbienia/texturowania,

a tylko finalnie zapinać wszystkie jako widoczne,

czysto praktyczne ułatwienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności