Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

WItam

Mam problem z Viewportami.. a mianowicie z tym, że bardzo wolno działają gdy wrzucę siatkę lub kilka obiektów i przy łącznej liczbie ok 1 mln polygonow bardzo wolno to działa :/ może jest to normalne, ale w 3ds maxie o niebo lepiej to działa :)

moj sprzęt to core i7, 12 GB RAM, karta graf: GF GTX260

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

wydaje się, że działa lepiej :) ale tylko na Viewport 2.0 dzięki za radę

Napisano
wydaje się, że działa lepiej :) ale tylko na Viewport 2.0 dzięki za radę

 

Lighting/Two Sided Lightning

 

na youtubie byl filmik jak odpalic script zeby robil to za nas automatycznie...:)

 

 

jak chcesz to mam gotowy script... Aero bylo problematyczne z wersjami 2011 maya i max... w 2012 poprawili to chyba bo ja dzialam na aero :/

 

A jak dalej tak zamula tzn ze sobie zainstalowales sterowniki nvidi powyzej 259:D XD

Edytowane przez blukazs

Napisano
  • Autor

jeżeli masz taki script to bardzo proszę :) natomiast co do tych sterowników to nie rozumiem.. obecnie jest wersja 280.26 i taką właśnie mam.. powinienem zejść do niższej? :)

Napisano

http://hotfile.com/dl/127874326/071a4ed/initHUDScripts.rar.html

Wrzucasz to do:

C:\Users\blukazs\Documents\maya\2012-x64\scripts czy jakiej tam wersji uzywasz...

 

Co do sterownikow, zainstaluj 259 i sprawdz czy jest roznica...

Dluga historia, w skrocie odkad wyszla generacja fermi ludzie w maxie/mayi blenderze itd itp odkryli ze ich nowe "wspaniale" gtxy 480 maja we viewporcie po 60 fps w scneach w ktorych ich "stare" gtxy 280 mialy po 220fps'ow.

Wniosek z tego taki: wlasnie od wersji 259.89 bodajze cos takiego... czy pierwszych sterow pod fermi wydajnosc opengl w aplikacjach cad/dcc zostala obcieta! No coz... po co kupowac quadro za 15 tys zl jak masz to samo, albo i wiecej za 2000 zl??

Napisano
  • Autor

wielkie dzięki za skrypt.. wszystko to przetestuję dzisiaj wieczorem :) ale z tymi sterownikami to mnie zagiąłeś :)

Napisano
wielkie dzięki za skrypt.. wszystko to przetestuję dzisiaj wieczorem :) ale z tymi sterownikami to mnie zagiąłeś :)

 

Mnie tez to dziwi ze na starym lapku z gf 120m moglem obracac scena z 15 mln poly, a teraz na gf 435m 5 mln to max... no ale co zrobisz? "POSTĘP" sie to nazywa :D XD

 

P.S. Nie przejmuj sie uzytkownicy maca maja duzo gorzej...XD

Edytowane przez blukazs

Napisano

dodatkowo dobrze jest używać layers dla obiektów w trakcie rzeźbienia/texturowania,

a tylko finalnie zapinać wszystkie jako widoczne,

czysto praktyczne ułatwienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności