Napisano 28 Sierpień 201113 l Czy ktos mądrzejszy ode mnie potrafilby zrobic tutka albo przynajmniej nakierowal co trzeba zrobic zeby cyknac takie chmury jak w tutku Damiana Nenowa. Probowalem ustawien materialow i wychodzilo to z dupy :/ podczepienie Plane'ów pod obiekt i ustawienie jakiejs wariacji (obrot, skala itp) tez pod psem - nawet nie wiem pod jakim haslem mialbym tego szukac a ciekawi mnie to. Tu jest wprawdzie tutek ale nie tego szukam http://www.blendernation.com/2010/04/16/cloud-generator-script-for-blender-2-5/ panowie i panie pomocy....
Napisano 29 Sierpień 201113 l hej nie znam blendera ale moge sprobowac nakierowac, mozesz generowac sdf w blenderze ? znam taka metode: gradient z sdf moze slyzyc jako N przy displacemencie wolumetryki, density jest pewnego rodziaju max displacement boundem, a curvature moze modyfikowac amplitude displacementu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto