regnar Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 Czy ktos mądrzejszy ode mnie potrafilby zrobic tutka albo przynajmniej nakierowal co trzeba zrobic zeby cyknac takie chmury jak w tutku Damiana Nenowa. Probowalem ustawien materialow i wychodzilo to z dupy :/ podczepienie Plane'ów pod obiekt i ustawienie jakiejs wariacji (obrot, skala itp) tez pod psem - nawet nie wiem pod jakim haslem mialbym tego szukac a ciekawi mnie to. Tu jest wprawdzie tutek ale nie tego szukam http://www.blendernation.com/2010/04/16/cloud-generator-script-for-blender-2-5/ panowie i panie pomocy....
mandragora Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 http://www.blendercookie.com/2010/11/23/creating-volume-clouds/
bareja Napisano 29 Sierpień 2011 Napisano 29 Sierpień 2011 hej nie znam blendera ale moge sprobowac nakierowac, mozesz generowac sdf w blenderze ? znam taka metode: gradient z sdf moze slyzyc jako N przy displacemencie wolumetryki, density jest pewnego rodziaju max displacement boundem, a curvature moze modyfikowac amplitude displacementu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się