Jump to content

viewporty


Vit

Recommended Posts

Mam problem z widokiem w viewportach w maksie 2012, przy standartowych materiałach wszystko wyświetla się ok, po dodaniu materiałów arch&design wszystko zaczyna wyświetlać się jak chce, np widok materiałów raz jest raz go nie ma. Czy ktoś miał taki problem ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zainstalowałem SP1 ale nie wiem czy jest lepiej :/ jak chwytam i obracam widokiem to obraz rozbłyska po czym ciemnieje

 

A nie miałeś przypadkiem realistic włączone z progressive renderingiem w viewporcie?Ciemnieje jak przelicza AO...

Link to comment
Share on other sites

Guest Chrupek3D

oj tam, ja do tej pory nie mogę zrozumieć snapowania... to najgłupsze snapowanie w programie jakie widziałem, a sporo widziałem ;)

Link to comment
Share on other sites

no wiec po wyłączeniu w Realistic cieni i AO nie błyska. Jednak praca w nitro na jego obecnym poziomie to raczej survival. Co do snopwania jeszcze nie sprawdzałem rozumiem że chodzi wam o przyciąganie do siatki itp ?

Link to comment
Share on other sites

Nie wyłączaj w realistic tylko przełącz na shaded czy jakoś tak.Ewentualnie w realistic możesz w opcjach viewportu wyłączyć gdzieś tam progressive viewport update czy coś tam takiego;)

 

Ogólnie to ja wróciłem na direct 3d:D.Jest pare wkurzających bugów w nitrous w stylu pojawiających się co chwile spowrotem selection bracket,przełączające się bez powodu display selected with edged faces itp...Część już poprawili ale lepiej chyba poczekać aż dopracują bo to taka beta narazie:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy