Vit Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 Mam problem z widokiem w viewportach w maksie 2012, przy standartowych materiałach wszystko wyświetla się ok, po dodaniu materiałów arch&design wszystko zaczyna wyświetlać się jak chce, np widok materiałów raz jest raz go nie ma. Czy ktoś miał taki problem ?
Smoku Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 To się nazywa poprawione viewporty w maxie 2012 ;] Spróbuj z jakimiś SP albo hofixami.
mafida Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 Przełącz na direct 3d i zobacz czy działa prawidłowo.
Vit Napisano 28 Sierpień 2011 Autor Napisano 28 Sierpień 2011 zainstalowałem SP1 ale nie wiem czy jest lepiej :/ jak chwytam i obracam widokiem to obraz rozbłyska po czym ciemnieje
Vit Napisano 28 Sierpień 2011 Autor Napisano 28 Sierpień 2011 Przełącz na direct 3d i zobacz czy działa prawidłowo. w ktorym miejscu menu można zmienić na 3d ?
Vit Napisano 28 Sierpień 2011 Autor Napisano 28 Sierpień 2011 ok chyba mam customize/preferences/choose driver ??
Vit Napisano 28 Sierpień 2011 Autor Napisano 28 Sierpień 2011 zmieniłem na 3d i tym razem jest ok jak w starszych maxach na tym nitro/realistic viewport autodesk chyba musi jeszcze popracować choć być może ja miałem coś źle poustawiane
mafida Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 zainstalowałem SP1 ale nie wiem czy jest lepiej :/ jak chwytam i obracam widokiem to obraz rozbłyska po czym ciemnieje A nie miałeś przypadkiem realistic włączone z progressive renderingiem w viewporcie?Ciemnieje jak przelicza AO...
Dagonet, Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 Pociesze cię, że UV w maxie 2012 też jest skopane ;D
Gość Chrupek3D Napisano 29 Sierpień 2011 Napisano 29 Sierpień 2011 oj tam, ja do tej pory nie mogę zrozumieć snapowania... to najgłupsze snapowanie w programie jakie widziałem, a sporo widziałem ;)
Dagonet, Napisano 29 Sierpień 2011 Napisano 29 Sierpień 2011 oj tam, ja do tej pory nie mogę zrozumieć snapowania... to najgłupsze snapowanie w programie jakie widziałem, a sporo widziałem ;) Zaopatrz się w Xrayunwrap fajne uzupełnienie maxowego UV
mafida Napisano 29 Sierpień 2011 Napisano 29 Sierpień 2011 Co ma xray unwrap wspólnego ze snapowaniem? Unwrap działa ok w 2012,dodali pare przydatnych funkcji.
Vit Napisano 29 Sierpień 2011 Autor Napisano 29 Sierpień 2011 no wiec po wyłączeniu w Realistic cieni i AO nie błyska. Jednak praca w nitro na jego obecnym poziomie to raczej survival. Co do snopwania jeszcze nie sprawdzałem rozumiem że chodzi wam o przyciąganie do siatki itp ?
mafida Napisano 29 Sierpień 2011 Napisano 29 Sierpień 2011 Nie wyłączaj w realistic tylko przełącz na shaded czy jakoś tak.Ewentualnie w realistic możesz w opcjach viewportu wyłączyć gdzieś tam progressive viewport update czy coś tam takiego;) Ogólnie to ja wróciłem na direct 3d:D.Jest pare wkurzających bugów w nitrous w stylu pojawiających się co chwile spowrotem selection bracket,przełączające się bez powodu display selected with edged faces itp...Część już poprawili ale lepiej chyba poczekać aż dopracują bo to taka beta narazie:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się