Napisano 28 Sierpień 201113 l Mam problem z widokiem w viewportach w maksie 2012, przy standartowych materiałach wszystko wyświetla się ok, po dodaniu materiałów arch&design wszystko zaczyna wyświetlać się jak chce, np widok materiałów raz jest raz go nie ma. Czy ktoś miał taki problem ?
Napisano 28 Sierpień 201113 l To się nazywa poprawione viewporty w maxie 2012 ;] Spróbuj z jakimiś SP albo hofixami.
Napisano 28 Sierpień 201113 l Autor zainstalowałem SP1 ale nie wiem czy jest lepiej :/ jak chwytam i obracam widokiem to obraz rozbłyska po czym ciemnieje
Napisano 28 Sierpień 201113 l Autor Przełącz na direct 3d i zobacz czy działa prawidłowo. w ktorym miejscu menu można zmienić na 3d ?
Napisano 28 Sierpień 201113 l Autor zmieniłem na 3d i tym razem jest ok jak w starszych maxach na tym nitro/realistic viewport autodesk chyba musi jeszcze popracować choć być może ja miałem coś źle poustawiane
Napisano 28 Sierpień 201113 l zainstalowałem SP1 ale nie wiem czy jest lepiej :/ jak chwytam i obracam widokiem to obraz rozbłyska po czym ciemnieje A nie miałeś przypadkiem realistic włączone z progressive renderingiem w viewporcie?Ciemnieje jak przelicza AO...
Napisano 29 Sierpień 201113 l oj tam, ja do tej pory nie mogę zrozumieć snapowania... to najgłupsze snapowanie w programie jakie widziałem, a sporo widziałem ;)
Napisano 29 Sierpień 201113 l oj tam, ja do tej pory nie mogę zrozumieć snapowania... to najgłupsze snapowanie w programie jakie widziałem, a sporo widziałem ;) Zaopatrz się w Xrayunwrap fajne uzupełnienie maxowego UV
Napisano 29 Sierpień 201113 l Co ma xray unwrap wspólnego ze snapowaniem? Unwrap działa ok w 2012,dodali pare przydatnych funkcji.
Napisano 29 Sierpień 201113 l Autor no wiec po wyłączeniu w Realistic cieni i AO nie błyska. Jednak praca w nitro na jego obecnym poziomie to raczej survival. Co do snopwania jeszcze nie sprawdzałem rozumiem że chodzi wam o przyciąganie do siatki itp ?
Napisano 29 Sierpień 201113 l Nie wyłączaj w realistic tylko przełącz na shaded czy jakoś tak.Ewentualnie w realistic możesz w opcjach viewportu wyłączyć gdzieś tam progressive viewport update czy coś tam takiego;) Ogólnie to ja wróciłem na direct 3d:D.Jest pare wkurzających bugów w nitrous w stylu pojawiających się co chwile spowrotem selection bracket,przełączające się bez powodu display selected with edged faces itp...Część już poprawili ale lepiej chyba poczekać aż dopracują bo to taka beta narazie:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto