Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem z widokiem w viewportach w maksie 2012, przy standartowych materiałach wszystko wyświetla się ok, po dodaniu materiałów arch&design wszystko zaczyna wyświetlać się jak chce, np widok materiałów raz jest raz go nie ma. Czy ktoś miał taki problem ?

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To się nazywa poprawione viewporty w maxie 2012 ;] Spróbuj z jakimiś SP albo hofixami.

Napisano
  • Autor

zainstalowałem SP1 ale nie wiem czy jest lepiej :/ jak chwytam i obracam widokiem to obraz rozbłyska po czym ciemnieje

Napisano
  • Autor
Przełącz na direct 3d i zobacz czy działa prawidłowo.

w ktorym miejscu menu można zmienić na 3d ?

Napisano
  • Autor

ok chyba mam customize/preferences/choose driver ??

Napisano
  • Autor

zmieniłem na 3d i tym razem jest ok jak w starszych maxach na tym nitro/realistic viewport autodesk chyba musi jeszcze popracować choć być może ja miałem coś źle poustawiane

Napisano
zainstalowałem SP1 ale nie wiem czy jest lepiej :/ jak chwytam i obracam widokiem to obraz rozbłyska po czym ciemnieje

 

A nie miałeś przypadkiem realistic włączone z progressive renderingiem w viewporcie?Ciemnieje jak przelicza AO...

Napisano

oj tam, ja do tej pory nie mogę zrozumieć snapowania... to najgłupsze snapowanie w programie jakie widziałem, a sporo widziałem ;)

Napisano
oj tam, ja do tej pory nie mogę zrozumieć snapowania... to najgłupsze snapowanie w programie jakie widziałem, a sporo widziałem ;)

 

Zaopatrz się w Xrayunwrap fajne uzupełnienie maxowego UV

Napisano

Co ma xray unwrap wspólnego ze snapowaniem?

Unwrap działa ok w 2012,dodali pare przydatnych funkcji.

Napisano
  • Autor

no wiec po wyłączeniu w Realistic cieni i AO nie błyska. Jednak praca w nitro na jego obecnym poziomie to raczej survival. Co do snopwania jeszcze nie sprawdzałem rozumiem że chodzi wam o przyciąganie do siatki itp ?

Napisano

Nie wyłączaj w realistic tylko przełącz na shaded czy jakoś tak.Ewentualnie w realistic możesz w opcjach viewportu wyłączyć gdzieś tam progressive viewport update czy coś tam takiego;)

 

Ogólnie to ja wróciłem na direct 3d:D.Jest pare wkurzających bugów w nitrous w stylu pojawiających się co chwile spowrotem selection bracket,przełączające się bez powodu display selected with edged faces itp...Część już poprawili ale lepiej chyba poczekać aż dopracują bo to taka beta narazie:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności