Skocz do zawartości

Problem z materiałami - Edit Poly


misiek4ever

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Wcześniej pracowałem na 3ds'ie 8 i i jak chciałem na 1 obiekt nanieść więcej niż 1 materiał, to po prostu zaznaczałem za pomocą Edit Poly ---> Polygons i nanosiłem materiał.

 

Działało.

 

Aktualnie pracuję na wersji 9 i mam problem ...

Otóż nawet gdy zaznaczam tylko kawałek obiektu i nanoszę materiał, to pokrywa on cały obiekt...

 

Jak zrobić, aby pokrył tylko część ?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

(Proszę o wyrozumiałość. jestem początkującym użytkownikiem 3ds'a.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

za pomocą material ID. wybierasz poligony na których ma być dany materiał i nadajesz mu jakiś tam numerek. potem robisz mutli sub material i tam ładujesz odpowiednie materiały. możesz też rozbić element na części używając detach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaznaczasz polygony ktore chcesz aby pokrył dany materiał i w rubryce Material w polu Set ID wpisz np. 1 Później zaznacz polygony na które chcesz nanieść inny materiał i w tej samej rubryce w Set ID wpisz np. 2 Następnie w material editor ustawiasz multi/sub object w set number ustawiasz 2 (liczba jest zależna ile materiałów chcesz nanieść) i dodajesz materiały

Mam nadzieje, że wytłumaczyłem :D

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności