Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Wcześniej pracowałem na 3ds'ie 8 i i jak chciałem na 1 obiekt nanieść więcej niż 1 materiał, to po prostu zaznaczałem za pomocą Edit Poly ---> Polygons i nanosiłem materiał.

 

Działało.

 

Aktualnie pracuję na wersji 9 i mam problem ...

Otóż nawet gdy zaznaczam tylko kawałek obiektu i nanoszę materiał, to pokrywa on cały obiekt...

 

Jak zrobić, aby pokrył tylko część ?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

(Proszę o wyrozumiałość. jestem początkującym użytkownikiem 3ds'a.)

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

za pomocą material ID. wybierasz poligony na których ma być dany materiał i nadajesz mu jakiś tam numerek. potem robisz mutli sub material i tam ładujesz odpowiednie materiały. możesz też rozbić element na części używając detach

Napisano

zaznaczasz polygony ktore chcesz aby pokrył dany materiał i w rubryce Material w polu Set ID wpisz np. 1 Później zaznacz polygony na które chcesz nanieść inny materiał i w tej samej rubryce w Set ID wpisz np. 2 Następnie w material editor ustawiasz multi/sub object w set number ustawiasz 2 (liczba jest zależna ile materiałów chcesz nanieść) i dodajesz materiały

Mam nadzieje, że wytłumaczyłem :D

  • Confused 1
Napisano

Kolejne pytanko.

 

Gdzie mogę znaleźć tutorial o " riggingu" ?

Bo niby potrafię wymodelować postać, nałożyć materiał ale poruszać nim to już dupa -.-

Szukałem ale nigdzie nie mogę jakoś znaleźć. (Może być po angielsku.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności