Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zabrałem się za robienie sklepu monopolowego, narazie jak widać bez texturek, ale skończe poly to sie za nie zabiore ;) . Co sądzicie o tym?

 

ulka.jpg

ulka2.jpg

ulka3.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajniutkie plytki mi sie podobaja .smietnik trafiony w dziesiatke .monopol bez smietnika przy ktorym spotyka sie cala smietanka miasta to nie monopol

Gość User190
Napisano

Fajny pomysł :) Zobaczymy, jak potoczy się reszta spraw :) Póki co jest dobrze!!

Napisano

Posówam się do przodu, mozolnie, ale zawsze... zrobilem dach, a przynajmniej jego widoczną część, a także zabrałem sie za texturki. Może ktoś mi podać jakąś stronke gdzie znajde teksturki tynków? żeby monopolowy szary nie był :P . Sory za jakość tych renderkow, ale chodzi mi teraz tylko o ksztalt, nie chcialo mi sie czekac az sie wyrenderuja porzadnie ;).

 

ulka4.jpg

 

ulka5.jpg

Gość User190
Napisano

Proponuję najpierw skończyć modelować, a dopiero później teksturki!! Btw. pierwsze teksturki wyszły raczej bardzo miernie.. brak realizmu i konsekwencji w ich doborze.

Napisano
Wysłane przez kx

1 May 2 bedzie? :P

 

heh.... Wątpie w to :P ja tu początkujący jestem ;) jak widac z texturkami mam problemy.... M@ti chyba masz racje, zostawie te texturki na koniec, chociaz to prawdopodobnie bedzie początek :P

Napisano

Very dobrze podobają mi sie twoje kolory na skrzynce i rurze a le te kraty wydają mi sie troche faliste i jeszcze z tym oknem jakieś wgłębienie czy to cień :) ale very dobrze podoba mi sie

 

 

Pozdro

Romet

Gość User190
Napisano

Romet - przecież wszystko co zaznaczyłeś jest okm- to nie am być od linijki.. :/ :| :/

Napisano
Wysłane przez Romet

Very dobrze podobają mi sie twoje kolory na skrzynce i rurze a le te kraty wydają mi sie troche faliste i jeszcze z tym oknem jakieś wgłębienie czy to cień :) ale very dobrze podoba mi sie

 

 

Pozdro

Romet

 

 

To ma być takie krzywe ;) chociaż może rzeczywiście zabardzo ściany, ale kraty mają być takie \"skatowane\", przecież ludzie trafiający do tego typu sklepów niezawsze zauważą że drzwi są zamknięte ;). Co do żuli Shahow to mam zamiar, ale to na samym końcu, przyznam szczerze jak narazie modelowanie twarzyczek mi niebardzo wychodzi...

Napisano

A tutaj renderek z GI, jeszcze troszeczke i będzie chyba wszystko ;). Zastanawiam się tylko czy robić słupy telefoniczne itp.

 

ulka6.jpg

Napisano
Wysłane przez chveti

zrób beż słupów , dodaj jakiegoś menela i będzie monopoly ;)

 

heh.... łatwo powiedzieć :P to mi troche zajmie, o ile wogóle wyjdzie ;)

Napisano

Fajna scenka ale dopracuj trochę śmietnik. A co do texturek to wal na 3dtotal.com i przygotuj trochę kasy (jakieś 120 zł) :) Czekam na finał.

Napisano

wlacz direct illum... wlacz enable i wlacz skylight w secondary ilumi....tez enable i bounces na 2 ..... skylight daj na bialy wyzuc to swiatlo ktore jest.... i wtedy rendera pokaz..... :D

Napisano

sciagnij sobie Brazil RIO z www.splutterfish.com bo ten test to jest juz jak max rs 2 troche przestazaly....pozbedziesz sie chociaz tych napisow licencyjnych...

Napisano
Wysłane przez Skilo

zgaduje ze nad smietnikiem bez reklama cocacoli:p

 

hehe.... dokładnie ;)

 

Marcin - Ok, zaraz postaram się to zrobić, dzięki za rady.

Napisano
Wysłane przez Marcin

sciagnij sobie Brazil RIO z www.splutterfish.com bo ten test to jest juz jak max rs 2 troche przestazaly....pozbedziesz sie chociaz tych napisow licencyjnych...

 

Ale przez to teraz mam pewien problem ;/ bo ta scenka była tworzona w tamtym brazilu, i teraz po zmianie, mówi że to nie było tworzone w RIO i plik jest otwierany tylko do odczytu ;/, co mam zrobić?? a także ten brazil renderuje tylko w rozdzielczości 512x384 :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności