Jump to content

blending z klawiatury


qbaqbaMAX3D
 Share

Recommended Posts

Hej.

 

Przejrzalem dokumentacje lw i z tego co wyczytalem nie da sie w zaden sposob zmienic blendingu bezposrednio w oknie SE uzywajac klawiatury. Wpadlem za to na inny pomysl, bardziej okrojony, ale za to bardziej przejrzysty niz reczne wybieranie blendingu w SE, mianowicie utworzenie globalnego pluginu typu master class. W nim znajdywalyby sie opcje wyboru surface, surface map(diffuse, color, transparency, bump itp), indexu wartswy mapy, blendingu oraz pokazywanie dodatkowych informacji. Dodatkowo na jego GUI znajdywalby sie button do pobierania surface z geometrii znajdujacej sie pod kursorem myszki. "Picking" surface ustawialby wybrany surface i pierwsza domyslna mape Diffuse(jesliby taka istniala), pierwsza warstwe mapy oraz ustawiony blending. Po tym uzytkownik mialby mozliwosc zmiany blendingu na dwa sposoby - poprzez uzycie rozwijanej listy w interfejsie plugina jak w SE oraz poprzez uzycie skrotu klawiszowego.

 

Czy warto tworzyc cos takiego ?

Edited by Ziper
Link to comment
Share on other sites

tylko koniecznie trzeba UNIKNAC efetu DUPLIKACJI SE w kolejnym oknie, a raczej udostepnic opcje w prostrzy sposob ktore sa mozliwe ale poprzez konfiguracje gradientow lub wyciaganie shaderow, np. jak tu:

[ATTACH]81735[/ATTACH]

Edited by qbaqbaMAX3D
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy