Skocz do zawartości

samochód i pytanie


JoseConseco

Rekomendowane odpowiedzi

Taki stary wózek mam:

[ATTACH=CONFIG]82001[/ATTACH]

 

I się zastanawiam jak dobrze zrobić topologię tylnego błotnika. Tu w uproszczeniu o co chodzi:

1. ten narożnik chcę ostry

2. Jeżeli dodam loopy jak w 2

3. To krawędzie na czerwono będą ostre na sub-surfie, a tego chcę uniknąć

Teoretycznie mogę 'poluźnić' loopy jak na niebiesko zaznaczyłem na 2, ale to trochę niedokładne i na oko metoda więc mi się nie podoba (błotnik ma pewną wypukłą krzywiznę więc edge slide jej nie zachowa i odpada moim zdaniem). Jest jakiś dobra topologia na tego typu narożnik??

 

[ATTACH=CONFIG]82002[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

aces87 - nie bardzo. Jeżeli złączysz 3 vertexy bezpośrednio na prawo od narożnika to zostają tylko 2 vertexy bezpośrednio pod narożnikiem i zostają trójkąty. Jakkolwiek tego nie zrobić na lowpoly to babole powstają po subsurife i nierówno powierzchnia wygląda.

To już lepiej zostawić tak ja na obrazku 3 i poluzować sąsiednie do czerwonych krawędzi loopy- tyle że na oko trzeba robić bo loop/edge slide nie zachowa wypukłej powierzchni. Mniej więcej tak jest w tej chwili na fordzie, ale myślałem że jest jakaś lepsza metoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności