Pawlito Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 (edytowane) Postanowiłem zakończyć już pracę nad projektem który wykonywałem od maja na mini-bitwę. Efekty widzicie poniżej. Zrobiłem wszystko to na co pozwalały mi umiejętności a nawet więcej, bo przed przystąpieniem do bitwy takie pojęcia jak Ambient Occlusion, HDRI, czy DOF były dla mnie tylko teorią. Myślę że mogę to nazwać rozwojem, i że o to w tych bitwach głównie chodzi. Piszcie, oceniajcie, a wszystkim którzy mi pomogli swoimi komentarzmi dziękuję. Pozostała mi do ukończenia Honda S2000, którą robiłem wcześniej, więc jeszcze wrócę. Uploaded with ImageShack.us Pierwszy obrazek z exterioru zawiera eksperymentalnie DOF, ale z racji czasu renderingu pozostałem tylko przy jednym mimo że z założenia miała mieć go cała galeria. Really Light Stuff. Finally I made this to the end, I hope you like it.:) Edytowane 17 Wrzesień 2011 przez Pawlito
Smoku Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 Poświęciłeś dużo czasu, i osiągnąłeś to o co chodiz w mini bitwie. Zrobiłeś postęp. Wiadomo, że można by to jeszcze poprawiać ale wiem po poprzedniej bitwie jak to jest jak sie tak męczy jedno auto tyle czasu. I już nie ma sie ochoty dalej tego poprawiać. Zabierz się teraz natomiast koniecznie za kolejny projekt żeby sobie utrawlić tą wiedzę ;) Dzięki za wzięci udziału w mini bitwie. Pozdrawiam. EDIT. A i oceniam wątek na 4 * bo model bardzo ładny i dużo detalu oraz wiernie odwzorwałeś go.
Thunder Napisano 18 Wrzesień 2011 Napisano 18 Wrzesień 2011 Mocno podciągnąłeś te rendery w porównaniu z tym co pokazywałeś w wątku z bitwy. Nie pasuje mi tylko że nie ma nic za tymi "kratami", troszkę dziwnie to wygląda. No i nie wiem czy to było zamierzone ale szyby masz zielone. Podsumowując, model świetny, widać duży postęp i wkład pracy.
Pawlito Napisano 20 Wrzesień 2011 Autor Napisano 20 Wrzesień 2011 @Smoku: Dzięki za słowa poparcia. A do bitwy przystąpiłem widząc właśnie m. in. Twój postęp z poprzedniej edycji i chciałem sam podnieść swój poziom z kompletnego begginera na przynajmniej amateur, i z zdaję sobie sprawę z tego że moja praca wyszła amatorsko, widać to szczególnie na tle innych prac z galerii "Finished", tym nie mniej pierwszy krok został poczyniony i dalej będzie tylko lepiej (miejmy nadzieję). @Thunder: Po głowie chodził mi pomysł aby te studio było stylizowane na tor wyścigowy, a te nieścisłości to wynik jeszcze małej wiedzy. Moje oczekiwania przerosły możliwości. Następnym razem zrobię "czyste" studio nad którym będzie mi łatwiej zapanować, za to dłużej posiedzę nad shaderami samochodu bo one także nie są za dobre. Zielona szyba to efekt spostrzeżeń wziętych z zycia codziennego. Zuważyłem, że samochody nie mają całkiem przezroczystej szyby, lecz są barwione na niebiesko czy zielono. Widocznie przesadziłem z kolorem, i dziękuję za tą uwagę.
Lukii Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 kosi - dałeś z siebie wszystko, a to najważniejsze! nie którzy do tej poty nawet nie za czeli tej bitwy, chodź się zgłosili! Modeling wyszedł Ci świetnie bo z renderingiem mogłeś go jeszcze trochę podciągnąć :) ale i tak jest dobrze, a następne na pewno będą lepsze pozdrawiam!
guru Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 Ma potencjal. Ale jeszcze duzo brakuje. Na niektorych ujeciach w ogole nie ma reflekcji. Wszedzie tylko te sztuczne speculary. Brakuje jakies HDR'ki 1
plasti Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 widze ze skill rosnie, tak trzymaj!! pracka bardzo fajna, do rewelacji daleko, ale trzymaj tak dalej!!! :] 3* odemnie :)
Pawlito Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Napisano 22 Wrzesień 2011 @Lukii: Pewnie że następne będą lepsze, muszą być. @guru: No właśnie HDRka jakaś tam jest i odpowiada za te nie najlepsze speculary, i za cienie. Dzięki za link do tej wspaniałej strony z HDRkami, za co rewanzuję się repem. @plasti: Szczera opinia dla mnie w zawsze w cenie. No i fajnie żeście się wreszcie zaczęli odzywać!
Rekomendowane odpowiedzi