fiszkas Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Witam, mam pytanie: jak zrobić, żeby światło wychodziło z tych punktów tekstury, które są białe a nie wychodziło z tych które są czarne?
dimaxion Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 (edytowane) stwórz sobie materiał VRayBlendMtl i jako główny materiał (base material) wrzuć ten którym chcesz zamapować obiekt, czyli np VRayMtl. Jako coat material wrzuć VRayLightMtl a obok, jako Blend amount wrzuć tą czarnobiałą mapę. Wtedy powierzchnie pokryte białym kolorem mapy z Blend amount będą świecić tak jak materiał wrzucony do Coat material... Nawet nie czytam tego co napisałem, bo wiem, że mi ręce opadną. Mam nadzieję, że w miarę jasno..... Nie wiem tylko czy VRayBlendMtl nie pojawił się dopiero w wersji 2.0 VRay'a. W razie co, zawsze możesz zrobić to samo materiałem standardowym "Blend" aaa chyba, że chcesz zrobić zwykły materiał VRayLightMtl i wrzucić go na obiekt, to wtedy musisz mu wrzucić tą czarno-białą mapę do slotu koloru Edytowane 22 Wrzesień 2011 przez piotrek merge
fiszkas Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Napisano 22 Wrzesień 2011 A wiesz może, czy tym sposobem uda mi się zrobić światła identyczne jak w intro Universal Pictures? Zrobiłem kulę ziemską, tekst (Universal), następnie animację wszystkiego razem z kamerą i teraz mam problem z tymi światłami, które rozchodzą się z kuli i nie mam pojęcia jak się do tych świateł zabrać, próbowałem w after effects ale nie wychodziło to za dobrze, wiesz moż jak zrobić to w samym 3ds maxie lub w innym programie do grafiki 3d? Może da się tym sposobem, który opisałeś dobrze to zrobić?
Gość Chrupek3D Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 a tego próbowałeś: http://www.redgiantsoftware.com/products/all/trapcode-shine/
fiszkas Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Napisano 22 Wrzesień 2011 Oooo, muszę spróbować, dzięki :) A da się jakoś zaimportować w After Effects ruch kamery z 3DS maxa?
dimaxion Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 albo siejesz scatterem światła wolumetryczne po powierzni sfery, ale to raczej mozolna i durna harówka, bo każde musi się zapalić i przygasić w innej chwili
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się