Skocz do zawartości

Light


fiszkas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

stwórz sobie materiał VRayBlendMtl i jako główny materiał (base material) wrzuć ten którym chcesz zamapować obiekt, czyli np VRayMtl. Jako coat material wrzuć VRayLightMtl a obok, jako Blend amount wrzuć tą czarnobiałą mapę. Wtedy powierzchnie pokryte białym kolorem mapy z Blend amount będą świecić tak jak materiał wrzucony do Coat material... Nawet nie czytam tego co napisałem, bo wiem, że mi ręce opadną. Mam nadzieję, że w miarę jasno..... Nie wiem tylko czy VRayBlendMtl nie pojawił się dopiero w wersji 2.0 VRay'a. W razie co, zawsze możesz zrobić to samo materiałem standardowym "Blend"

 

 

aaa chyba, że chcesz zrobić zwykły materiał VRayLightMtl i wrzucić go na obiekt, to wtedy musisz mu wrzucić tą czarno-białą mapę do slotu koloru

Edytowane przez piotrek
merge
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz może, czy tym sposobem uda mi się zrobić światła identyczne jak w intro Universal Pictures?

Zrobiłem kulę ziemską, tekst (Universal), następnie animację wszystkiego razem z kamerą i teraz mam problem z tymi światłami, które

rozchodzą się z kuli i nie mam pojęcia jak się do tych świateł zabrać, próbowałem w after effects ale nie wychodziło to za dobrze, wiesz moż jak zrobić to w samym 3ds maxie lub w innym programie do grafiki 3d? Może da się tym sposobem, który opisałeś dobrze to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności