Jump to content

Light


fiszkas
 Share

Recommended Posts

stwórz sobie materiał VRayBlendMtl i jako główny materiał (base material) wrzuć ten którym chcesz zamapować obiekt, czyli np VRayMtl. Jako coat material wrzuć VRayLightMtl a obok, jako Blend amount wrzuć tą czarnobiałą mapę. Wtedy powierzchnie pokryte białym kolorem mapy z Blend amount będą świecić tak jak materiał wrzucony do Coat material... Nawet nie czytam tego co napisałem, bo wiem, że mi ręce opadną. Mam nadzieję, że w miarę jasno..... Nie wiem tylko czy VRayBlendMtl nie pojawił się dopiero w wersji 2.0 VRay'a. W razie co, zawsze możesz zrobić to samo materiałem standardowym "Blend"

 

 

aaa chyba, że chcesz zrobić zwykły materiał VRayLightMtl i wrzucić go na obiekt, to wtedy musisz mu wrzucić tą czarno-białą mapę do slotu koloru

Edited by piotrek
merge
Link to comment
Share on other sites

A wiesz może, czy tym sposobem uda mi się zrobić światła identyczne jak w intro Universal Pictures?

Zrobiłem kulę ziemską, tekst (Universal), następnie animację wszystkiego razem z kamerą i teraz mam problem z tymi światłami, które

rozchodzą się z kuli i nie mam pojęcia jak się do tych świateł zabrać, próbowałem w after effects ale nie wychodziło to za dobrze, wiesz moż jak zrobić to w samym 3ds maxie lub w innym programie do grafiki 3d? Może da się tym sposobem, który opisałeś dobrze to zrobić?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy