Napisano 21 Wrzesień 201113 l Witam, mam pytanie: jak zrobić, żeby światło wychodziło z tych punktów tekstury, które są białe a nie wychodziło z tych które są czarne?
Napisano 22 Wrzesień 201113 l stwórz sobie materiał VRayBlendMtl i jako główny materiał (base material) wrzuć ten którym chcesz zamapować obiekt, czyli np VRayMtl. Jako coat material wrzuć VRayLightMtl a obok, jako Blend amount wrzuć tą czarnobiałą mapę. Wtedy powierzchnie pokryte białym kolorem mapy z Blend amount będą świecić tak jak materiał wrzucony do Coat material... Nawet nie czytam tego co napisałem, bo wiem, że mi ręce opadną. Mam nadzieję, że w miarę jasno..... Nie wiem tylko czy VRayBlendMtl nie pojawił się dopiero w wersji 2.0 VRay'a. W razie co, zawsze możesz zrobić to samo materiałem standardowym "Blend" aaa chyba, że chcesz zrobić zwykły materiał VRayLightMtl i wrzucić go na obiekt, to wtedy musisz mu wrzucić tą czarno-białą mapę do slotu koloru Edytowane 22 Wrzesień 201113 l przez piotrek merge
Napisano 22 Wrzesień 201113 l Autor A wiesz może, czy tym sposobem uda mi się zrobić światła identyczne jak w intro Universal Pictures? Zrobiłem kulę ziemską, tekst (Universal), następnie animację wszystkiego razem z kamerą i teraz mam problem z tymi światłami, które rozchodzą się z kuli i nie mam pojęcia jak się do tych świateł zabrać, próbowałem w after effects ale nie wychodziło to za dobrze, wiesz moż jak zrobić to w samym 3ds maxie lub w innym programie do grafiki 3d? Może da się tym sposobem, który opisałeś dobrze to zrobić?
Napisano 22 Wrzesień 201113 l a tego próbowałeś: http://www.redgiantsoftware.com/products/all/trapcode-shine/
Napisano 22 Wrzesień 201113 l Autor Oooo, muszę spróbować, dzięki :) A da się jakoś zaimportować w After Effects ruch kamery z 3DS maxa?
Napisano 22 Wrzesień 201113 l albo siejesz scatterem światła wolumetryczne po powierzni sfery, ale to raczej mozolna i durna harówka, bo każde musi się zapalić i przygasić w innej chwili
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto