Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pytanie: jak zrobić, żeby światło wychodziło z tych punktów tekstury, które są białe a nie wychodziło z tych które są czarne?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 958
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

stwórz sobie materiał VRayBlendMtl i jako główny materiał (base material) wrzuć ten którym chcesz zamapować obiekt, czyli np VRayMtl. Jako coat material wrzuć VRayLightMtl a obok, jako Blend amount wrzuć tą czarnobiałą mapę. Wtedy powierzchnie pokryte białym kolorem mapy z Blend amount będą świecić tak jak materiał wrzucony do Coat material... Nawet nie czytam tego co napisałem, bo wiem, że mi ręce opadną. Mam nadzieję, że w miarę jasno..... Nie wiem tylko czy VRayBlendMtl nie pojawił się dopiero w wersji 2.0 VRay'a. W razie co, zawsze możesz zrobić to samo materiałem standardowym "Blend"

 

 

aaa chyba, że chcesz zrobić zwykły materiał VRayLightMtl i wrzucić go na obiekt, to wtedy musisz mu wrzucić tą czarno-białą mapę do slotu koloru

Edytowane przez piotrek
merge

Napisano
  • Autor

A wiesz może, czy tym sposobem uda mi się zrobić światła identyczne jak w intro Universal Pictures?

Zrobiłem kulę ziemską, tekst (Universal), następnie animację wszystkiego razem z kamerą i teraz mam problem z tymi światłami, które

rozchodzą się z kuli i nie mam pojęcia jak się do tych świateł zabrać, próbowałem w after effects ale nie wychodziło to za dobrze, wiesz moż jak zrobić to w samym 3ds maxie lub w innym programie do grafiki 3d? Może da się tym sposobem, który opisałeś dobrze to zrobić?

Napisano
  • Autor

Oooo, muszę spróbować, dzięki :) A da się jakoś zaimportować w After Effects ruch kamery z 3DS maxa?

Napisano

albo siejesz scatterem światła wolumetryczne po powierzni sfery, ale to raczej mozolna i durna harówka, bo każde musi się zapalić i przygasić w innej chwili

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.