Napisano 22 Wrzesień 201113 l Sytuacja wygląda następująco: Pytanie: jak połączyć 3 vertex kiedy dwa pierwsze zostały połączone? Weldem się nie da. Obiekt jest splinem. Wiem, że w meshu są do tego narzędzia, jednak jak spline przekształce do mesha to go nie widać. Potem mam zamiar na spline nałożyć modyfikator sweep. Dziękuję :)
Napisano 22 Wrzesień 201113 l Nie łączy sie takich vertexów w splinach.Możesz przyciągnąć snapem żeby były w jednym miejscu.Zresztą nawet gdyby się dało zweldować tak jak byś chciał to sweep by zwariował w tym miejscu;)
Napisano 22 Wrzesień 201113 l Autor Jeśli zrobię przyciąganie, nałożę sweepa, to prosty sweep typu pipe czy teownik/ dwuceownik wychodzą. Jednak przy jakimś innym (sama coś nabazgroliłam) wychodzi już tak: Jeśli więc chcę stworzyć odgałęzienia, to w takim razie jak to zrobić, jeśli sweep tu wariuje?
Napisano 22 Wrzesień 201113 l No chyba się tak nie da.Musisz ręcznie połączyć w takim miejscu.Może się znajdzie jakiś fachowiec od architektury bo ja to raczej ludziki ,świnki i takie tam pierdoły produkuje;) Nie pamiętam kiedy ostatnio sweepa użyłem:D
Napisano 23 Wrzesień 201113 l Takie kształty trzeba ręcznie łączyć. Nie da się zrobić spline'a w którym z jednego vertexa wychodzą więcej niż dwa segmenty.