Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sytuacja wygląda następująco:

 

vertex.png

 

Pytanie: jak połączyć 3 vertex kiedy dwa pierwsze zostały połączone? Weldem się nie da. Obiekt jest splinem. Wiem, że w meshu są do tego narzędzia, jednak jak spline przekształce do mesha to go nie widać. Potem mam zamiar na spline nałożyć modyfikator sweep. Dziękuję :)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie łączy sie takich vertexów w splinach.Możesz przyciągnąć snapem żeby były w jednym miejscu.Zresztą nawet gdyby się dało zweldować tak jak byś chciał to sweep by zwariował w tym miejscu;)

Napisano
  • Autor

Jeśli zrobię przyciąganie, nałożę sweepa, to prosty sweep typu pipe czy teownik/ dwuceownik wychodzą. Jednak przy jakimś innym (sama coś nabazgroliłam) wychodzi już tak:

 

90889976.jpg

 

58970907.jpg

 

Jeśli więc chcę stworzyć odgałęzienia, to w takim razie jak to zrobić, jeśli sweep tu wariuje?

Napisano

No chyba się tak nie da.Musisz ręcznie połączyć w takim miejscu.Może się znajdzie jakiś fachowiec od architektury bo ja to raczej ludziki ,świnki i takie tam pierdoły produkuje;)

Nie pamiętam kiedy ostatnio sweepa użyłem:D

Napisano

Takie kształty trzeba ręcznie łączyć. Nie da się zrobić spline'a w którym z jednego vertexa wychodzą więcej niż dwa segmenty.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności