ladypoison Napisano 22 Wrzesień 2011 Share Napisano 22 Wrzesień 2011 Sytuacja wygląda następująco: Pytanie: jak połączyć 3 vertex kiedy dwa pierwsze zostały połączone? Weldem się nie da. Obiekt jest splinem. Wiem, że w meshu są do tego narzędzia, jednak jak spline przekształce do mesha to go nie widać. Potem mam zamiar na spline nałożyć modyfikator sweep. Dziękuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 22 Wrzesień 2011 Share Napisano 22 Wrzesień 2011 Nie łączy sie takich vertexów w splinach.Możesz przyciągnąć snapem żeby były w jednym miejscu.Zresztą nawet gdyby się dało zweldować tak jak byś chciał to sweep by zwariował w tym miejscu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ladypoison Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Share Napisano 22 Wrzesień 2011 Jeśli zrobię przyciąganie, nałożę sweepa, to prosty sweep typu pipe czy teownik/ dwuceownik wychodzą. Jednak przy jakimś innym (sama coś nabazgroliłam) wychodzi już tak: Jeśli więc chcę stworzyć odgałęzienia, to w takim razie jak to zrobić, jeśli sweep tu wariuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 22 Wrzesień 2011 Share Napisano 22 Wrzesień 2011 No chyba się tak nie da.Musisz ręcznie połączyć w takim miejscu.Może się znajdzie jakiś fachowiec od architektury bo ja to raczej ludziki ,świnki i takie tam pierdoły produkuje;) Nie pamiętam kiedy ostatnio sweepa użyłem:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ladypoison Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Share Napisano 22 Wrzesień 2011 Widziałam minifolio. cudo :)) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 22 Wrzesień 2011 Share Napisano 22 Wrzesień 2011 Cheche,dzięki,to w sumie raczej stare rzeczy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 23 Wrzesień 2011 Share Napisano 23 Wrzesień 2011 Takie kształty trzeba ręcznie łączyć. Nie da się zrobić spline'a w którym z jednego vertexa wychodzą więcej niż dwa segmenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi