pressenter Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 Witam, możliwe, że pytanie z serii bardzo komicznych, ale już po całym dniu widać nie myślę... :| Klient, już po wykonaniu przeze mnie renderów, zorientował się, że mają one niewłaściwą wilkość. Wyrenderowałem 2500x1875, a miało być 3200x1800. Chciabym z tych gotowych renderów zrobić te 3200x1875, czyli tylko dorenderować boki, i pytanie czy tak się jakoś da, bo sama zmiana wartości w Area to render oczywiście ustawia tak, że obcina górę i dół? Sz.
Hynol Napisano 23 Wrzesień 2011 Napisano 23 Wrzesień 2011 Też borykałem się z tym problemem. Nie znalazłem rozwiązania. Trzeba by skrypt napisać który przelicza FOV kamery, ale nie jestem pewien czy i tak nie zmieni się perspektywa w stosunku do starego renderingu.
pressenter Napisano 23 Wrzesień 2011 Autor Napisano 23 Wrzesień 2011 No szkoda Ci powiem, widoczki w sumie renderują się szybko, bo tylko 2h, ale mieć 2h, a nie mieć 2h to już 4h. :P Przydałaby się taka jakaś opcja, jakiś automagiczny sposób... No nic, dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam Sz.
t0m3k Napisano 23 Wrzesień 2011 Napisano 23 Wrzesień 2011 nie wiem czy pomoze ale mozna sprobowac http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/overscan 2
pressenter Napisano 24 Wrzesień 2011 Autor Napisano 24 Wrzesień 2011 nie wiem czy pomoze ale mozna sprobowac http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/overscan To jest dokładnie to! Wielkie dzięki. Rep poleciał. :) Sz.
Hynol Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 Super. Przyda się na pewno. Tak coś czułem że może być taki skrypt, ale nigdy nie chciało mi się szukać :). Thx.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się