Napisano 22 Wrzesień 201113 l Witam, możliwe, że pytanie z serii bardzo komicznych, ale już po całym dniu widać nie myślę... :| Klient, już po wykonaniu przeze mnie renderów, zorientował się, że mają one niewłaściwą wilkość. Wyrenderowałem 2500x1875, a miało być 3200x1800. Chciabym z tych gotowych renderów zrobić te 3200x1875, czyli tylko dorenderować boki, i pytanie czy tak się jakoś da, bo sama zmiana wartości w Area to render oczywiście ustawia tak, że obcina górę i dół? Sz.
Napisano 23 Wrzesień 201113 l Też borykałem się z tym problemem. Nie znalazłem rozwiązania. Trzeba by skrypt napisać który przelicza FOV kamery, ale nie jestem pewien czy i tak nie zmieni się perspektywa w stosunku do starego renderingu.
Napisano 23 Wrzesień 201113 l Autor No szkoda Ci powiem, widoczki w sumie renderują się szybko, bo tylko 2h, ale mieć 2h, a nie mieć 2h to już 4h. :P Przydałaby się taka jakaś opcja, jakiś automagiczny sposób... No nic, dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam Sz.
Napisano 23 Wrzesień 201113 l nie wiem czy pomoze ale mozna sprobowac http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/overscan
Napisano 24 Wrzesień 201113 l Autor nie wiem czy pomoze ale mozna sprobowac http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/overscan To jest dokładnie to! Wielkie dzięki. Rep poleciał. :) Sz.
Napisano 24 Wrzesień 201113 l Super. Przyda się na pewno. Tak coś czułem że może być taki skrypt, ale nigdy nie chciało mi się szukać :). Thx.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto