Skocz do zawartości

Silniki graficzne takie jak UDK...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Otóż, co myślicie o zabawie w takich programach jak UDk, czy chociażby SDK CryEngine 3? Lepiej dalej ciągnąć 3Ds Maxa? Bo w sumie fajne rzeczy można osiągnąć w tych programach, przy w sumie niedużym wkładzie własnym ;p Ale przyda sie to kiedyś w przyszłości? Co o tym myślicie?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pfffff. Przecież te rzeczy ze sobą współgrają a nie konkurują. W 3dsmaxie robisz modele które importujesz do UDK. Takich modeli jakie masz w przykładowo Bulletstormie nie ma bata zrobić w UDK i nigdy nie będzie takiej możliwości bo to nie jest program do modelowania jak max.

 

Co masz na myśli mówiąc nieduży skład własny? Układanie levelu z wbudowanych presetów? I czy da się to jakoś porównać według ciebie do wymodelowania i samochodu i wyrenderowania z nim animacji? ;)

 

BTW. UDK czy to nie tylko silnik graficzny, samego kodu odpowiedzialnego wyświetlanie grafiki to pewnie jest tam jakiś jeden procent.

Napisano (edytowane)

Tzn, chodzi mi o to, czy warto inwestować czas na nauke tych programów ;p Ale już chyba uzyskałem odpowiedź :p

 

Bo w sumie fajnie by było zrobić coś takiego jak to:

 

 

;p

Edytowane przez Wizzardius
Napisano

to zalezy czy chcesz robic rzeczy reatimowe :p nie mozna ukryc ze te enginy stają się coraz potezniejsze ;p tez zalezy czy konczysz kazde zdanie za pomocą ;p bo przeciez danie kropki na koncu to taki oldschool ;p

Napisano

że dzieje sie naprawdę :)

na powaznie - mała literówka realtime - czyli liczone w czasie rzeczywistym - jak w grach - robisz i pokazuje 30-60 (docelowo) klatek na sekundę.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności