Wizzardius Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 Otóż, co myślicie o zabawie w takich programach jak UDk, czy chociażby SDK CryEngine 3? Lepiej dalej ciągnąć 3Ds Maxa? Bo w sumie fajne rzeczy można osiągnąć w tych programach, przy w sumie niedużym wkładzie własnym ;p Ale przyda sie to kiedyś w przyszłości? Co o tym myślicie?
Monio Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 Pfffff. Przecież te rzeczy ze sobą współgrają a nie konkurują. W 3dsmaxie robisz modele które importujesz do UDK. Takich modeli jakie masz w przykładowo Bulletstormie nie ma bata zrobić w UDK i nigdy nie będzie takiej możliwości bo to nie jest program do modelowania jak max. Co masz na myśli mówiąc nieduży skład własny? Układanie levelu z wbudowanych presetów? I czy da się to jakoś porównać według ciebie do wymodelowania i samochodu i wyrenderowania z nim animacji? ;) BTW. UDK czy to nie tylko silnik graficzny, samego kodu odpowiedzialnego wyświetlanie grafiki to pewnie jest tam jakiś jeden procent.
Wizzardius Napisano 25 Wrzesień 2011 Autor Napisano 25 Wrzesień 2011 (edytowane) Tzn, chodzi mi o to, czy warto inwestować czas na nauke tych programów ;p Ale już chyba uzyskałem odpowiedź :p Bo w sumie fajnie by było zrobić coś takiego jak to: ;p Edytowane 25 Wrzesień 2011 przez Wizzardius
mirach Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 to zalezy czy chcesz robic rzeczy reatimowe :p nie mozna ukryc ze te enginy stają się coraz potezniejsze ;p tez zalezy czy konczysz kazde zdanie za pomocą ;p bo przeciez danie kropki na koncu to taki oldschool ;p
Wizzardius Napisano 26 Wrzesień 2011 Autor Napisano 26 Wrzesień 2011 masz racje ;p a swoją drogą co reatime znaczy ;p?
olaf Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 że dzieje sie naprawdę :) na powaznie - mała literówka realtime - czyli liczone w czasie rzeczywistym - jak w grach - robisz i pokazuje 30-60 (docelowo) klatek na sekundę.
Rekomendowane odpowiedzi