Napisano 25 Wrzesień 201113 l Otóż, co myślicie o zabawie w takich programach jak UDk, czy chociażby SDK CryEngine 3? Lepiej dalej ciągnąć 3Ds Maxa? Bo w sumie fajne rzeczy można osiągnąć w tych programach, przy w sumie niedużym wkładzie własnym ;p Ale przyda sie to kiedyś w przyszłości? Co o tym myślicie?
Napisano 25 Wrzesień 201113 l Pfffff. Przecież te rzeczy ze sobą współgrają a nie konkurują. W 3dsmaxie robisz modele które importujesz do UDK. Takich modeli jakie masz w przykładowo Bulletstormie nie ma bata zrobić w UDK i nigdy nie będzie takiej możliwości bo to nie jest program do modelowania jak max. Co masz na myśli mówiąc nieduży skład własny? Układanie levelu z wbudowanych presetów? I czy da się to jakoś porównać według ciebie do wymodelowania i samochodu i wyrenderowania z nim animacji? ;) BTW. UDK czy to nie tylko silnik graficzny, samego kodu odpowiedzialnego wyświetlanie grafiki to pewnie jest tam jakiś jeden procent.
Napisano 25 Wrzesień 201113 l Autor Tzn, chodzi mi o to, czy warto inwestować czas na nauke tych programów ;p Ale już chyba uzyskałem odpowiedź :p Bo w sumie fajnie by było zrobić coś takiego jak to: ;p Edytowane 25 Wrzesień 201113 l przez Wizzardius
Napisano 25 Wrzesień 201113 l to zalezy czy chcesz robic rzeczy reatimowe :p nie mozna ukryc ze te enginy stają się coraz potezniejsze ;p tez zalezy czy konczysz kazde zdanie za pomocą ;p bo przeciez danie kropki na koncu to taki oldschool ;p
Napisano 26 Wrzesień 201113 l że dzieje sie naprawdę :) na powaznie - mała literówka realtime - czyli liczone w czasie rzeczywistym - jak w grach - robisz i pokazuje 30-60 (docelowo) klatek na sekundę.