pecet Napisano 25 Wrzesień 2011 Share Napisano 25 Wrzesień 2011 Mam problem z eksportem modeli z 3ds maxa, - przy formacie .obj objawia się to głownie odwróconymi niektórymi polygonami w obrębie jednego elementu i nie da się tego po imporcie naprawić modyfikatorem normal), czasami też pojedyńcze polygony dzielą się na face'y - przy formacie 3ds czasami eksportowany jeden element rozdziela się na 2 lub więcej przy imporcie Przed eksportem używam reset X-form i convert to editable mesh. Macie jakieś pomysły jak poprawnie przygotować model do eksportu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdiJager Napisano 25 Wrzesień 2011 Share Napisano 25 Wrzesień 2011 Mi czasami przy dziwactwach eksportu/importu .obj pomagał "haczyk" przy retriangulate. W ogóle przy tej operacji liczy się jeszcze skill "fart" - zauważyłem, że nawet używając tych samych opcji eks/imp na tym samym modelu czasami się udawało go przenieść, a czasami nie... wtf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się