Napisano 25 Wrzesień 201113 l Mam problem z eksportem modeli z 3ds maxa, - przy formacie .obj objawia się to głownie odwróconymi niektórymi polygonami w obrębie jednego elementu i nie da się tego po imporcie naprawić modyfikatorem normal), czasami też pojedyńcze polygony dzielą się na face'y - przy formacie 3ds czasami eksportowany jeden element rozdziela się na 2 lub więcej przy imporcie Przed eksportem używam reset X-form i convert to editable mesh. Macie jakieś pomysły jak poprawnie przygotować model do eksportu?
Napisano 25 Wrzesień 201113 l Mi czasami przy dziwactwach eksportu/importu .obj pomagał "haczyk" przy retriangulate. W ogóle przy tej operacji liczy się jeszcze skill "fart" - zauważyłem, że nawet używając tych samych opcji eks/imp na tym samym modelu czasami się udawało go przenieść, a czasami nie... wtf
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto