Jump to content

Poprawne eksportowanie do obj i 3ds


pecet
 Share

Recommended Posts

Mam problem z eksportem modeli z 3ds maxa,

- przy formacie .obj objawia się to głownie odwróconymi niektórymi polygonami w obrębie jednego elementu i nie da się tego po imporcie naprawić modyfikatorem normal), czasami też pojedyńcze polygony dzielą się na face'y

- przy formacie 3ds czasami eksportowany jeden element rozdziela się na 2 lub więcej przy imporcie

 

Przed eksportem używam reset X-form i convert to editable mesh. Macie jakieś pomysły jak poprawnie przygotować model do eksportu?

Link to comment
Share on other sites

Mi czasami przy dziwactwach eksportu/importu .obj pomagał "haczyk" przy retriangulate. W ogóle przy tej operacji liczy się jeszcze skill "fart" - zauważyłem, że nawet używając tych samych opcji eks/imp na tym samym modelu czasami się udawało go przenieść, a czasami nie... wtf

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy