Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

chciałbym się Was poradzić, jak zaanimować obracanie się kół samochodu tak, aby uzależnić to od prędkości samochodu? Według wszystkich tutoriali jakie znalazłem, ustawia się po prostu prędkość obrotu kół, i zmienia się to ręcznie, ale jest to jednak niedokładne i koła ślizgają mi się po powierzchni. Inne prostsze tutoriale radzą zrobić to poprzez wire parameters, uzależnić obrót kół od współrzędnej np. x samochodu - ale wtedy jeśli samochód np. skręca prędkość kół jest wolniejsza, bo nie uwzględnia współrzędnej y..

 

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły będę baaardzo wdzięczny :)

Acha, sprawa dotyczy programu 3ds max.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak, samouczek:

 

W Maxie -> Help, Tutorials, Animation Tutorials, Rigging a Car.

Napisano

t0m3k, a używałes tego CRC? Probowałem go użyć ale auto uciekało mi mocno poniżej terenu i jeździło tylko po linii, bez uwzględnienia terenu.

Napisano
  • Autor

super! dziękuję bardzo, będę częściej zaglądał na tutoriale w helpie maxa :)

Edytowane przez matizlob

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności