Napisano 26 Wrzesień 201113 l Witam, chciałbym się Was poradzić, jak zaanimować obracanie się kół samochodu tak, aby uzależnić to od prędkości samochodu? Według wszystkich tutoriali jakie znalazłem, ustawia się po prostu prędkość obrotu kół, i zmienia się to ręcznie, ale jest to jednak niedokładne i koła ślizgają mi się po powierzchni. Inne prostsze tutoriale radzą zrobić to poprzez wire parameters, uzależnić obrót kół od współrzędnej np. x samochodu - ale wtedy jeśli samochód np. skręca prędkość kół jest wolniejsza, bo nie uwzględnia współrzędnej y.. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły będę baaardzo wdzięczny :) Acha, sprawa dotyczy programu 3ds max.
Napisano 26 Wrzesień 201113 l nie uzywalem ale mozesz sprobowac http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/crc-car-rig-creator jest tez mad car ale jest platny
Napisano 26 Wrzesień 201113 l Tak, samouczek: W Maxie -> Help, Tutorials, Animation Tutorials, Rigging a Car.
Napisano 29 Wrzesień 201113 l t0m3k, a używałes tego CRC? Probowałem go użyć ale auto uciekało mi mocno poniżej terenu i jeździło tylko po linii, bez uwzględnienia terenu.
Napisano 2 Październik 201113 l Autor super! dziękuję bardzo, będę częściej zaglądał na tutoriale w helpie maxa :) Edytowane 4 Październik 201113 l przez matizlob
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto