matizlob Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Witam, chciałbym się Was poradzić, jak zaanimować obracanie się kół samochodu tak, aby uzależnić to od prędkości samochodu? Według wszystkich tutoriali jakie znalazłem, ustawia się po prostu prędkość obrotu kół, i zmienia się to ręcznie, ale jest to jednak niedokładne i koła ślizgają mi się po powierzchni. Inne prostsze tutoriale radzą zrobić to poprzez wire parameters, uzależnić obrót kół od współrzędnej np. x samochodu - ale wtedy jeśli samochód np. skręca prędkość kół jest wolniejsza, bo nie uwzględnia współrzędnej y.. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły będę baaardzo wdzięczny :) Acha, sprawa dotyczy programu 3ds max.
t0m3k Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 nie uzywalem ale mozesz sprobowac http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/crc-car-rig-creator jest tez mad car ale jest platny
Pawlito Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Tak, samouczek: W Maxie -> Help, Tutorials, Animation Tutorials, Rigging a Car. 1
Adramel Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 t0m3k, a używałes tego CRC? Probowałem go użyć ale auto uciekało mi mocno poniżej terenu i jeździło tylko po linii, bez uwzględnienia terenu. 1
matizlob Napisano 2 Październik 2011 Autor Napisano 2 Październik 2011 (edytowane) super! dziękuję bardzo, będę częściej zaglądał na tutoriale w helpie maxa :) Edytowane 4 Październik 2011 przez matizlob
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się