mookie Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Czy istnieje możliwość wygodnego, zdalnego kontrolowania symulacji w blenderowym GE? Załóżmy, że chciałbym stworzyć symulację np. huśtawki powieszonej na drzewie. Czy mógłbym za pomocą GE wygodnie sterować huśtawką, chwytając ją w locie, rozpędzając, stawiając na jej drodze przeszkody? Jednocześnie tak wypaloną animację chciałbym wykorzystać w normalnej animacji, umieszczając na huśtawce postać etc. Jeśli nie wyrażam się jasno - inny przykład. Otóż chciałbym zrobić animację dziecka na huśtawce. Huśtawka miałaby się obijać o przeszkody (np. skaczącego po ziemi pieska), w pewnym momencie jedno wiązanie miałoby się urwać, a ona sama bujać się coraz mocniej. Czy chcąc stworzyć taką symulację musiałbym przygotować taką scenę w GE, aby doskonale zsynchronizować w czasie np. szarpnięcie huśtawki, jej oberwanie, uderzenie o przeszkodę (wstawiając na tor jej ruchu np. sześcian, który potem po wypaleniu zastąpiłbym np. pieskiem)? Rozumiem, że gdyby animacja trwała np. 3 minuty musiałbym przez te 180 sekund doskonale odegrać scenę w GE?
rice Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Hej, do głowy przyszedl mi ten tutorial, być może o to Ci chodziło http://cgcookie.com/blender/2011/05/10/tip-recording-game-physics-to-keyframes/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się