Jump to content

BGE w animacji


mookie
 Share

Recommended Posts

Czy istnieje możliwość wygodnego, zdalnego kontrolowania symulacji w blenderowym GE? Załóżmy, że chciałbym stworzyć symulację np. huśtawki powieszonej na drzewie. Czy mógłbym za pomocą GE wygodnie sterować huśtawką, chwytając ją w locie, rozpędzając, stawiając na jej drodze przeszkody? Jednocześnie tak wypaloną animację chciałbym wykorzystać w normalnej animacji, umieszczając na huśtawce postać etc.

 

Jeśli nie wyrażam się jasno - inny przykład. Otóż chciałbym zrobić animację dziecka na huśtawce. Huśtawka miałaby się obijać o przeszkody (np. skaczącego po ziemi pieska), w pewnym momencie jedno wiązanie miałoby się urwać, a ona sama bujać się coraz mocniej. Czy chcąc stworzyć taką symulację musiałbym przygotować taką scenę w GE, aby doskonale zsynchronizować w czasie np. szarpnięcie huśtawki, jej oberwanie, uderzenie o przeszkodę (wstawiając na tor jej ruchu np. sześcian, który potem po wypaleniu zastąpiłbym np. pieskiem)? Rozumiem, że gdyby animacja trwała np. 3 minuty musiałbym przez te 180 sekund doskonale odegrać scenę w GE?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy