Napisano 26 Wrzesień 201113 l Hej Pewnie temat był już wałkowany, ale czy ktoś zna jakieś skrypty do importowania scen/obiektów ze Sketch-up'a do blendera? dzięki za pomoc
Napisano 21 Październik 201113 l Sketchup w najnowszej darmowej wersji może eksportować model jako *.dae czyli collada. Jeśli na początku pracy w Sketchyp ustawisz sobie Templete np. "Google Earth Modeling - Meters" a w Blenderze na panelu "Scene" "Units" dasz na "Metric" to tym sposobem zachowasz spójność jednostek co jest dosyć wygodne. Jeżeli masz model z rozszerzeniem *.kmz to możesz się do niego dostać zmieniając rozszerzenie na *.zip i wypakowując zawartość. Pozdrawiam
Napisano 31 Październik 201113 l Z doświadczenia wiem, że export do Collada niestety jest zawodny (przynajmniej u mnie). Znalazłem za to całkiem przez przypadek bardzo dobrą metodę transferu modeli sketchupowych. W sieci znalazłem skrypt ruby do exportowania do LWO. Taki export działa dość ekspresowo i efekty są bardzo zadowalające.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto