Ukko Napisano 26 Wrzesień 2011 Share Napisano 26 Wrzesień 2011 Hej Pewnie temat był już wałkowany, ale czy ktoś zna jakieś skrypty do importowania scen/obiektów ze Sketch-up'a do blendera? dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nanoman Napisano 21 Październik 2011 Share Napisano 21 Październik 2011 Sketchup w najnowszej darmowej wersji może eksportować model jako *.dae czyli collada. Jeśli na początku pracy w Sketchyp ustawisz sobie Templete np. "Google Earth Modeling - Meters" a w Blenderze na panelu "Scene" "Units" dasz na "Metric" to tym sposobem zachowasz spójność jednostek co jest dosyć wygodne. Jeżeli masz model z rozszerzeniem *.kmz to możesz się do niego dostać zmieniając rozszerzenie na *.zip i wypakowując zawartość. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandking Napisano 31 Październik 2011 Share Napisano 31 Październik 2011 Z doświadczenia wiem, że export do Collada niestety jest zawodny (przynajmniej u mnie). Znalazłem za to całkiem przez przypadek bardzo dobrą metodę transferu modeli sketchupowych. W sieci znalazłem skrypt ruby do exportowania do LWO. Taki export działa dość ekspresowo i efekty są bardzo zadowalające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się