Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

cześć)

ostatnio pilnie ćwiczę rigowanie i zasady ruchu, oto efekty nauk:

29.jpg

link video:

http://vimeo.com/29675325

 

jeśli chodzi malowanie tekstur , właśnie zdałem sobie sprawę że malowanie myszką to mały masochizm, potrzebuję tabletu.

 

ps. proszę aby w chwalebnej powściągliwości nie wylewano od razu kubła pomyj ;)

Edytowane przez przems
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rig 100% mój , najtrudniej było wymalować wagi na skórze , nadal mam zagwozdkę jak animować zmarszczki - fałdy skóry...

z animowaniem podejrzałem wideo jak chodzą kurczaki :D

 

na photoshopa mogę podjechać, ale sam znam najbardziej to co mi się przydaje - filtry , korekcje , maski itp...

Napisano

mam wrazenie ze stopy czasem przechodza przez podloge. Ale bardzo przyjemnie i naturalnie wg mnie to wyglada. Texturce przydalo by sie wiecej urozmaicenia, moze jakas dodatkowa mapa na ref/spec zeby to ciekawiej wygladalo?

Napisano

o dzięki ;) tak , zapomniałem dodać więcej warstw "pod skórę" , oprócz bumpa jakiś specular , shadows żeby była

bardziej "plastyczna" , ale to jak kupię w końcu tablet .

Następne postaram się z większym progresem zrobić i poprawić jeszcze tego kurczaka ;)

Napisano
ale to jak kupię w końcu tablet .

 

wiesz, to nie muszą byc jakies cuda. Nawet dobrze przerobiony noise w spectacular dal by wrazenie ze skora jest bardziej naturalna. Powodzenia z dalszym rozwojem kuciaka :)

Napisano

zacząłem od takiego podejścia żeby nie grzebać za wiele w shaderach a bardziej podawać gotowe tekstury,

pewnie muszę bardziej wniknąć w setupy danego shadera, w Maya jest jeszcze taki tajemniczy shader - skin ;)

Napisano

Hej hou,

Nie jest źle! Ale kilka rzeczy można poprawić :)

Tak jak zauważył mirach, stopy włażą w podłogę przez cały czas, co potęguję wrażenie ślizgania się.

Trochę źle stworek rusza się na boki - najlepiej widać około 6 sek. - i do przodu. Przesuń klucze z hipsa o kilka klatek bo za równo ze stopami to chyba idzie.

I troszkę więcej rotacji na hipsie też powinno pomóc :)

 

Ogólnie ok.

 

Pozdro.

M.

Napisano

jak zmienię skórę i zagęszczę szkielet w paru miejscach zrobię animację od nowa i więcej faz ruchu,

czasami przy kluczowaniu ruchy postaci wydają się przesadzone i trzeba oglądać to wiele razy etapami podczas składania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności