przems Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 (edytowane) cześć) ostatnio pilnie ćwiczę rigowanie i zasady ruchu, oto efekty nauk: link video: http://vimeo.com/29675325 jeśli chodzi malowanie tekstur , właśnie zdałem sobie sprawę że malowanie myszką to mały masochizm, potrzebuję tabletu. ps. proszę aby w chwalebnej powściągliwości nie wylewano od razu kubła pomyj ;) Edytowane 12 Październik 2011 przez przems
Sebazx6r Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Przemek sam robiles Riga? Na miesniach czy na kosciach robiłes? Musisz mnie photoshopa poduczyc!! :)
przems Napisano 28 Wrzesień 2011 Autor Napisano 28 Wrzesień 2011 rig 100% mój , najtrudniej było wymalować wagi na skórze , nadal mam zagwozdkę jak animować zmarszczki - fałdy skóry... z animowaniem podejrzałem wideo jak chodzą kurczaki :D na photoshopa mogę podjechać, ale sam znam najbardziej to co mi się przydaje - filtry , korekcje , maski itp...
mirach Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 mam wrazenie ze stopy czasem przechodza przez podloge. Ale bardzo przyjemnie i naturalnie wg mnie to wyglada. Texturce przydalo by sie wiecej urozmaicenia, moze jakas dodatkowa mapa na ref/spec zeby to ciekawiej wygladalo?
przems Napisano 28 Wrzesień 2011 Autor Napisano 28 Wrzesień 2011 o dzięki ;) tak , zapomniałem dodać więcej warstw "pod skórę" , oprócz bumpa jakiś specular , shadows żeby była bardziej "plastyczna" , ale to jak kupię w końcu tablet . Następne postaram się z większym progresem zrobić i poprawić jeszcze tego kurczaka ;)
mirach Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 ale to jak kupię w końcu tablet . wiesz, to nie muszą byc jakies cuda. Nawet dobrze przerobiony noise w spectacular dal by wrazenie ze skora jest bardziej naturalna. Powodzenia z dalszym rozwojem kuciaka :)
przems Napisano 28 Wrzesień 2011 Autor Napisano 28 Wrzesień 2011 zacząłem od takiego podejścia żeby nie grzebać za wiele w shaderach a bardziej podawać gotowe tekstury, pewnie muszę bardziej wniknąć w setupy danego shadera, w Maya jest jeszcze taki tajemniczy shader - skin ;)
Riko Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Hej hou, Nie jest źle! Ale kilka rzeczy można poprawić :) Tak jak zauważył mirach, stopy włażą w podłogę przez cały czas, co potęguję wrażenie ślizgania się. Trochę źle stworek rusza się na boki - najlepiej widać około 6 sek. - i do przodu. Przesuń klucze z hipsa o kilka klatek bo za równo ze stopami to chyba idzie. I troszkę więcej rotacji na hipsie też powinno pomóc :) Ogólnie ok. Pozdro. M.
przems Napisano 29 Wrzesień 2011 Autor Napisano 29 Wrzesień 2011 jak zmienię skórę i zagęszczę szkielet w paru miejscach zrobię animację od nowa i więcej faz ruchu, czasami przy kluczowaniu ruchy postaci wydają się przesadzone i trzeba oglądać to wiele razy etapami podczas składania.
przems Napisano 12 Październik 2011 Autor Napisano 12 Październik 2011 (edytowane) [video=youtube_share;aGeopPZ0sNk]http://youtu.be/aGeopPZ0sNk -test pirotechniki Edytowane 12 Październik 2011 przez przems
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się