Napisano 27 Wrzesień 201113 l cześć) ostatnio pilnie ćwiczę rigowanie i zasady ruchu, oto efekty nauk: link video: http://vimeo.com/29675325 jeśli chodzi malowanie tekstur , właśnie zdałem sobie sprawę że malowanie myszką to mały masochizm, potrzebuję tabletu. ps. proszę aby w chwalebnej powściągliwości nie wylewano od razu kubła pomyj ;) Edytowane 12 Październik 201113 l przez przems
Napisano 28 Wrzesień 201113 l Przemek sam robiles Riga? Na miesniach czy na kosciach robiłes? Musisz mnie photoshopa poduczyc!! :)
Napisano 28 Wrzesień 201113 l Autor rig 100% mój , najtrudniej było wymalować wagi na skórze , nadal mam zagwozdkę jak animować zmarszczki - fałdy skóry... z animowaniem podejrzałem wideo jak chodzą kurczaki :D na photoshopa mogę podjechać, ale sam znam najbardziej to co mi się przydaje - filtry , korekcje , maski itp...
Napisano 28 Wrzesień 201113 l mam wrazenie ze stopy czasem przechodza przez podloge. Ale bardzo przyjemnie i naturalnie wg mnie to wyglada. Texturce przydalo by sie wiecej urozmaicenia, moze jakas dodatkowa mapa na ref/spec zeby to ciekawiej wygladalo?
Napisano 28 Wrzesień 201113 l Autor o dzięki ;) tak , zapomniałem dodać więcej warstw "pod skórę" , oprócz bumpa jakiś specular , shadows żeby była bardziej "plastyczna" , ale to jak kupię w końcu tablet . Następne postaram się z większym progresem zrobić i poprawić jeszcze tego kurczaka ;)
Napisano 28 Wrzesień 201113 l ale to jak kupię w końcu tablet . wiesz, to nie muszą byc jakies cuda. Nawet dobrze przerobiony noise w spectacular dal by wrazenie ze skora jest bardziej naturalna. Powodzenia z dalszym rozwojem kuciaka :)
Napisano 28 Wrzesień 201113 l Autor zacząłem od takiego podejścia żeby nie grzebać za wiele w shaderach a bardziej podawać gotowe tekstury, pewnie muszę bardziej wniknąć w setupy danego shadera, w Maya jest jeszcze taki tajemniczy shader - skin ;)
Napisano 29 Wrzesień 201113 l Hej hou, Nie jest źle! Ale kilka rzeczy można poprawić :) Tak jak zauważył mirach, stopy włażą w podłogę przez cały czas, co potęguję wrażenie ślizgania się. Trochę źle stworek rusza się na boki - najlepiej widać około 6 sek. - i do przodu. Przesuń klucze z hipsa o kilka klatek bo za równo ze stopami to chyba idzie. I troszkę więcej rotacji na hipsie też powinno pomóc :) Ogólnie ok. Pozdro. M.
Napisano 29 Wrzesień 201113 l Autor jak zmienię skórę i zagęszczę szkielet w paru miejscach zrobię animację od nowa i więcej faz ruchu, czasami przy kluczowaniu ruchy postaci wydają się przesadzone i trzeba oglądać to wiele razy etapami podczas składania.
Napisano 12 Październik 201113 l Autor [video=youtube_share;aGeopPZ0sNk]http://youtu.be/aGeopPZ0sNk -test pirotechniki Edytowane 12 Październik 201113 l przez przems
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto