Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

cześć)

ostatnio pilnie ćwiczę rigowanie i zasady ruchu, oto efekty nauk:

29.jpg

link video:

http://vimeo.com/29675325

 

jeśli chodzi malowanie tekstur , właśnie zdałem sobie sprawę że malowanie myszką to mały masochizm, potrzebuję tabletu.

 

ps. proszę aby w chwalebnej powściągliwości nie wylewano od razu kubła pomyj ;)

Edytowane przez przems

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

rig 100% mój , najtrudniej było wymalować wagi na skórze , nadal mam zagwozdkę jak animować zmarszczki - fałdy skóry...

z animowaniem podejrzałem wideo jak chodzą kurczaki :D

 

na photoshopa mogę podjechać, ale sam znam najbardziej to co mi się przydaje - filtry , korekcje , maski itp...

Napisano

mam wrazenie ze stopy czasem przechodza przez podloge. Ale bardzo przyjemnie i naturalnie wg mnie to wyglada. Texturce przydalo by sie wiecej urozmaicenia, moze jakas dodatkowa mapa na ref/spec zeby to ciekawiej wygladalo?

Napisano
  • Autor

o dzięki ;) tak , zapomniałem dodać więcej warstw "pod skórę" , oprócz bumpa jakiś specular , shadows żeby była

bardziej "plastyczna" , ale to jak kupię w końcu tablet .

Następne postaram się z większym progresem zrobić i poprawić jeszcze tego kurczaka ;)

Napisano
ale to jak kupię w końcu tablet .

 

wiesz, to nie muszą byc jakies cuda. Nawet dobrze przerobiony noise w spectacular dal by wrazenie ze skora jest bardziej naturalna. Powodzenia z dalszym rozwojem kuciaka :)

Napisano
  • Autor

zacząłem od takiego podejścia żeby nie grzebać za wiele w shaderach a bardziej podawać gotowe tekstury,

pewnie muszę bardziej wniknąć w setupy danego shadera, w Maya jest jeszcze taki tajemniczy shader - skin ;)

Napisano

Hej hou,

Nie jest źle! Ale kilka rzeczy można poprawić :)

Tak jak zauważył mirach, stopy włażą w podłogę przez cały czas, co potęguję wrażenie ślizgania się.

Trochę źle stworek rusza się na boki - najlepiej widać około 6 sek. - i do przodu. Przesuń klucze z hipsa o kilka klatek bo za równo ze stopami to chyba idzie.

I troszkę więcej rotacji na hipsie też powinno pomóc :)

 

Ogólnie ok.

 

Pozdro.

M.

Napisano
  • Autor

jak zmienię skórę i zagęszczę szkielet w paru miejscach zrobię animację od nowa i więcej faz ruchu,

czasami przy kluczowaniu ruchy postaci wydają się przesadzone i trzeba oglądać to wiele razy etapami podczas składania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności